کد خبر: ۱۷۶۷۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
معاون پزشکي باشگاه استقلال مي‌گويد با روند فعلي مصدوميت سنگين در انتظار ملي‌پوشان تيمش است.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي در خصوص آخرين وضعيت هاشم بيگ‌زاده اظهار داشت: با توجه به مشکلات بدني بازيکنان پيش‌بيني اين روزها براي ما کار سختي نبود و چنانچه که قبلا هم گفته‌ام با اين مشکل بدني که در حال‌حاضر متوجه بازيکنان استقلال است در آينده هم مشکلاتي از اين قبيل خواهيم داشت و تا زماني که وضعيت بدني بازيکنان همين‌گونه باشد اين روند مصدوميت‌ها ادامه خواهند داشت.

وي ادامه داد: هاشم بيگ‌زاده در دقايق پاياني بازي مقابل فولاد دچار آسيب‌ديدگي شد که پس از گرفتن MRI از پاي او متوجه شديم که وي از ناحيه همسترينگ دو سانت خونريزي دارد و به همين جهت او روزي دو نوبت فيزيوتراپي مي‌کند.

معاون پزشکي باشگاه استقلال در پايان تصريح کرد: با توجه به اينکه بازي‌ها در يک بازه زماني فشرده در حال برگزاري است و هدف‌ هم اتمام سريع ليگ چهاردهم است از سازمان ليگ درخواست داريم تا براي سالم نگه داشتن ملي‌پوشان هم که شده از برگزاري هرچند روز يکبار و متوالي ديدارها پرهيز کند. با اين شرايط مي‌توان گفت که اگر روند بازي‌ها به همين منوال باشد متاسفانه شاهد آسيب جدي به تمامي بازيکنان علي‌الخصوص ملي‌پوشان خواهيم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها