کد خبر: ۱۷۵۹۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: « نمي‌خواهم با حاشيه درست کردن براي خودم و پرسپوليس دردسرساز شوم.»

598؛ رضا نورمحمدي در بازي با داماش جزو نفرات اصلي خط دفاعي بود. او به خاطر محروميت بنگر در ترکيب ثابت به ميدان رفت و عملکرد خوبي داشت. اما اين احتمال وجود دارد، نورمحمدي پس از بازگشت بنگر باز هم نيمکت‌نشين شود.

 

او که فصل پيش از بازيکنان ثابت محسوب مي شد حالا بايد منتظر محروميت يا مصدوميت ديگر مدافعان باشد تا بتواند بازي کند. رويه‌اي که شايد منجر به جدايي او در نيم فصل دوم از پرسپوليس شود.

 

* بازي با داماش چطور بود؟

- ما از دقيقه اول سوار بازي بوديم و برد حقمان بود. در همان نيمه اول گل زديم تا راحت‌تر کار کنيم. در نيمه دوم هم با زدن گل دوم خاطر جمع شديم.

 

* بالاخره گل هاي پرسپوليس هم در يک بازي به دو رسيد؟

- در حال حاضر گرفتن سه امتياز خيلي مهم است و با يک گل هم مي‌توانيم ببريم. البته در اين بازي موقعيت‌هاي بيشتري داشتيم و مي‌توانستيم با گل هاي زيادي ببريم. اما همين که برديم خوب است و خودمان را در بالاي جدول نگه داشتيم.

 

* به نظرت پرسپوليس مي‌تواند در نيم فصل صدرنشين شود؟

- چرا نتوانيم؟ ما مهره‌هاي خوبي داريم و در اين چند هفته روند رو به جلويي داشته‌ايم و مي‌توانيم با اين کادرفني به صدر برسيم. فقط نيمکت ببينيد چه بازيکنان بزرگي دارد؟ ما تيم کاملي هستيم و نيمکت‌ قوي هم داريم.

 

* البته خودت هم جزو مهره‌هايي بودي که در اين فصل بيشتر روي نيمکت نشستي؟

- ما تيم کاملي هستيم و بازيکنان خوب زياد داريم که بازي نمي‌کنند. امسال شرايط اينطور شده و خودم منتظر فرصت هستم.

 

* از خودت در اين بازي راضي بودي؟

- فکر مي‌کنم خوب بازي کردم چون در پست خودم در ترکيب قرار گرفتم. من سعي مي‌کنم وقتي در زمين هستم بهترين بازي‌ام را انجام بدهم.

 

* اما اين فرصت‌ها تنها در صورت محروميت يا مصدوميت بازيکنان ديگر نصيب تو مي شود؟

- قرار نيست هميشه بيرون بنشينم. من از اين فرصت‌ها استفاده مي‌کنم تا در ترکيب قرار بگيرم. وقتي بهترين علمکردم را داشته باشم مي‌توانم حقم را بگيرم اما هيچوقت اعتراض نمي‌کنم. نمي‌خواهم با حاشيه درست کردن براي خودم و پرسپوليس دردسرساز شوم. شرايط امسال اينطور شده و من بايد فقط تمرين کنم.

 

* فکر نمي‌کني خيلي صبور هستي؟

- اتفاقا همينطور است و من ترجيح مي‌دهم صبر کنم. ما 22 بازيکن آماده داريم که شرايط خوبي دارند. در اين شرايط من بايد منطقي فکر کنم و با بازي خوبم خودم را توجيه کنم.

 

* اين صبوري تا آخر فصل ادامه دارد؟

- فعلا مي‌خواهم تمرين کنم و آقاي دايي بايد از من راضي باشد. دو بازي دفاع چپ بودم و جلوي داماش هم در پست خودم خوب کار کردم. من بايد به فکر موفقيت تيمم باشم.

 

* حسرت نمي‌خوري اول فصل از پرسپوليس نرفتي؟

- نه، من اين تيم را دوست دارم و حالا که ماندم. بايد به فکر تيم باشم. چون تيم را دوست دارم بايد در اين شرايط به موفقيت تيم فکر کنم.

 

* گفته مي‌شود که در نيم فصل از پرسپوليس مي‌روي، درست است؟

- هنوز هيچ تصميمي نگرفتم و باشگاه بايد نظرنهايي را بدهد. من هم شنيدم پيشنهاداتي شده اما در حال حاضر نمي‌توانم تصميم بگيرم. فعلا مي‌خواهم به فکر دو بازي در ليگ و دو بازي جام حذفي باشم و تمام تلاشم را مي‌کنم تا حقم را بگيرم. در نيم فصل بعد از مشورت با کادرفني و آقاي رويانيان تصميم مي‌گيرم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها