کد خبر: ۱۷۵۸۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
هافبک استقلال در جمع دوستانش ابراز ناراحتي و گلايه کرده و گفته: «پست تخصصي من جناح چپ است و اصلا دوست ندارم در جناح راست بازي کنم.»

598؛ مصدوميت خسرو حيدري باعث نگراني‌هاي فراوان مربيان استقلال شده است. در حالي که حيدري مشغول فيزيوتراپي است، هاشم بيگ‌زاده در تمرينات اخير و ديدار با نفت تهران در جناح راست به جاي او به ميدان رفت و در اين چند روز اخير نيز در تمرينات استقلال به عنوان بال راست کار مي‌کرد.

 

همين قضيه باعث ناراحتي بيگ‌زاده شده تا جايي که او در جمع دوستانش ابراز ناراحتي و گلايه کرده و گفته: «پست تخصصي من جناح چپ است و اصلا دوست ندارم در جناح راست بازي کنم.»

 

اين در حالي است که وقتي بعد از بازي با نفت تهران خبرنگاران راجع به تغيير پست بيگ‌زاده از او سئوال کردند در جواب گفت: «من راجع به مسائل فني دخالت نمي‌کنم و حرفي نمي‌زنم. هر چه که قلعه‌نویي و دستيارانش صلاح بدانند همان کار را مي‌کنم.»

 

اما در تمرين روزهاي اخير اين بازيکن از اين که قرار است مقابل فولاد هم در جناح راست بازي کند بسيار شاکي است و گفته نمي‌خواهم در اين پست به ميدان بروم.

 

بيگ‌زاده مي‌خواهد در اين مورد با قلعه‌نویي نيز صحبت کند و به او بگويد در پست حيدري کاري از دستش برنمي‌آيد و بهتر است از بازيکن ديگري استفاده کند هر چند بازيکنان ديگر از بيگ‌زاده خواستند اصلا با قلعه‌نویي در اين مورد حرف نزند چرا که شايد منجر به تصميم سرمربي و نيمکت‌نشيني او شود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها