کد خبر: ۱۷۵۷۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان پيش از آغاز فصل جاري گفت: با اينکه گفته مي‌شود تيم مس بد بسته شده است، کاملاً مخالفم.
مجتبي تقوي درباره صحبت‌هاي اخير پرويز مظلومي مبني بر اينکه پشت سر تيم مس "آه" وجود دارد که اين تيم نتيجه نمي‌گيرد، گفت: به نظرم اصلاً اينگونه نيست و من فقط از دست باشگاه ناراحتم. اين موضوع ارتباطي به تيم و مردم کرمان ندارد و من از آنها ناراحت نيستم.

به گزارش تسنيم ، وي که ابتداي فصل و با اتفاقات بدي که در کرمان براي خود و دستيارانش افتاد، مجبور شد مس را ترک کند، افزود: من کسي نيستم که بخواهم پشت سر کسي، تيمي يا شهري "آه" بکشم. از دست مسئولان باشگاه مس ناراحتم، چون برخوردهاي بدي با ما شد اما اميدوارم که همه موفق باشند.

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان پيش از آغاز فصل جاري ليگ برتر خاطرنشان کرد: من با اينکه گفته مي‌شود تيم مس بد بسته شده است، کاملاً مخالفم و اين مسئله را قبول ندارم. ابتداي فصل هم با وجود مشکلاتي که بود تاکيد کردم اين تيم نمي‌تواند سهميه ليگ قهرمانان بگيرد امروز نيز همين نظر را دارم و معتقدم جايگاه مس در انتهاي جدول نيست. بهترين‌هاي تيم مس با نظر مسئولان باشگاه و مرحوم محمدي در تيم ماندند. من مي‌خواستم که رضا عنايتي هم بماند که نشد و همچنين شجاع خليل‌زاده که مسئولان باشگاه گفتند او را نگه مي‌دارند اما به سپاهان رفت.

«قصد داشتم مس را براي آسيايي شدن ببندم که نشد و بعد از آن هم گفتم نبايد از اين تيم انتظار کسب سهميه آسيا داشته باشيد»، وي با يادآوري اين موضوع، گفت: به نظرم مس با توجه به تيمي که دارد نبايد در اينجاي جدول باشد. بعد از اينکه ما از تيم رفتيم رفتار بدي با بازيکنان شد که انگار آنها بازيکنان بدي هستند. شرايط ذهني و رواني نيز در تيم خوب مديريت نشد که مس اکنون در انتهاي جدول است اما فکر مي‌کنم اگر رفتارها در باشگاه مس درست شود، اين تيم مي‌تواند شرايط بهتري داشته باشد.

وي با بيان اينکه مظلومي مربي با تجربه‌اي است و با شرايط مس و کرمان هم کاملاً آشنايي دارد، تصريح کرد: همانطور که مظلومي مي‌گويد تيم مس خيلي خوب بازي مي‌کند و معلوم است که اين تيم از نظر بازيکن و تاکتيکي مشکلي ندارد. زماني هم که من آنجا بودم شرايط خوب مهيا نشد و اجازه ندادند که کارمان را پيش ببريم. آقايان هم شاهدند من همان موقع حرف‌هايم را به تک تک مسئولان زدم.

سرمربي پيشين تيم فوتبال سايپا ادامه داد: من اين فصل هم از نظر مالي و هم از نظر فني ضرر ديدم، چون 2 پيشنهاد خيلي خوب را رد کردم تا به مس بروم و از نظر فني هم با توجه به نتايج فصل قبل سايپا نبايد بيرون مي‌نشستم. به اين دلايل از نظر فني و مالي ضرر ديدم و حتي در 2 ماهي که در کرمان بودم از جيبم خود خرج‌هايي کردم. من مردم کرمان را دوست دارم و هيچ ناراحتي از آنها ندارم اما مسئولان باشگاه رفتار حرفه‌اي نداشتند. پس از اتفاقاتي هم که افتاد و همکاران من را در آنجا کتک زدند ديگر شرايط طوري نبود که بخواهم در کرمان بمانم.

تقوي در پاسخ به اين پرسش که «آيا از تيمهاي ديگر پيشنهاد داريد؟»، اظهار داشت: چند پيشنهاد از ليگ يک و يک باشگاه ليگ برتري داشتم که شرايط براي همکاري من با آنها مهيا نيست. البته مذاکراتم با برخي باشگاه‌ها ادامه دارد و شايد از نيم فصل دوباره مربيگري کنم. من با همه رو راستم و وقتي پيشنهاد مي‌شود اگر بدانم تيم نتيجه نمي‌گيرد به مسئولان باشگاه اعلام مي‌کنم که تيم‌شان مشکل دارد اما متاسفانه برخي دوستان وقتي براي قرارداد بستن مي‌روند قول مي‌دهند که نتيجه بگيرند. وقتي نتيجه بگيرند خودشان را عامل نتيجه‌گيري مي‌دانند و نتيجه هم نگيرند مي‌گويند تيم بد بسته شده بود که اين رفتار به هيچ وجه خوب نيست.

وي با بيان اينکه به کار مربيگري در ايران سخت است، گفت: آنقدر اتفاقات حاشيه‌اي و غيرفوتبالي مي‌افتد که جايي براي پيشبرد اهداف علمي و فوتبالي مربيان باقي نمي‌ماند. آن وقت آقايان انتظار دارند که بازي‌هاي زيبا هم ببينند؟! يک نفر بگويد که براي اين فوتبال چه کار کرده است، بعد انتظار فوتبال زيبا هم داشته باشد. امکانات باشگاه‌هاي ما را با همان بوريرامي که از تايلند و جزو قدرت‌هاي درجه 2 فوتبال آسيا است مقايسه کنيد تا ببينيد براي فوتبال ما چه کاري انجام شده است. تيم‌هاي ما نه اردوي تدارکاتي مناسب دارند، نه در تورنمنت بين‌المللي شرکت مي‌کنند، نه يک زمين تمرين و استاديوم اختصاصي دارند، بعد انتظار خروجي هم از اين فوتبال مي‌رود.

سرمربي پيشين تيم فوتبال سايپا افزود: متاسفانه فوتبالي‌ها که زحمت مي‌کشند هيچ نفعي از فوتبال نمي‌برند و برخي ديگر نفع را مي‌برند، بعد نام بازيکنان و مربيان بد در مي‌رود. آنقدري که در اين چند سال گفته شده در فوتبال پول‌هاي زياد خرج مي‌شود، من پولي نديدم و فقط فوتبال را با اين حرف‌ها خراب مي‌کنند. از نظر فني و اخلاقي هم فوتبال را بد جلوه مي‌دهند که انگار کثيف‌ترين پديده است اما فوتبال در مقايسه با خيلي از پديده‌ها سالم‌تر است.

تقوي درباره اتفاقات اخير و بحث تباني در داوري نيز عنوان کرد: تا به حال با من تماسي گرفته نشده و پيشنهادي نبوده است اما در تيم‌هاي مختلف لطمات زيادي از داوري خورده‌ام، لطماتي که با اتفاقاتي عجيب و غريبي همراه بوده است. يک بار داوري 2 بازي پشت سر هم براي ما قضاوت کرد، فدراسيون هم تاييد کرد که 11 امتياز ما با اشتباهات داوري از دست رفته است.

وي در خاتمه تصريح کرد: در بازي برگشت سايپا با فولاد هم بازيکن ما توپ را استپ کرد و از پشت قوس محوطه جريمه گلي را به ثمر رساند که داور وسط گل را قبول کرد اما کمک داور پرچم زد و خطاي هند گرفت. بعد از بازي هم تماس گرفته و بابت اشتباه صورت گرفته عذرخواهي کردند اما عذرخواهي شان ديگر فايده‌اي نداشت. خيلي ديگر از بازي‌ها بود که ما ضرر کرديم اما تا به حال نه با من تماسي گرفته شده و نه تهديدي شدم و نه پيشنهادي به من داده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها