کد خبر: ۱۷۵۵۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس به مهاجم جدايي طلب تيمش قول داد شرايط را طوري فراهم كند كه رضايتنامه اش را به آساني دريافت كند.

598؛ غلامرضا رضايي پس از چند روزي كه با تاخير در تمرينات پرسپوليس حاضر مي‌شد، ديروز با لباس شخصي در تمرين سرخ‌ها حاضر شد و به جاي حضور در رختكن و زمين تمرين به سوي علي دايي رفت تا با سرمربي پرسپوليس در مورد اتفاق‌هاي اخير و وضعيتش در اين تيم صحبت كند.


آنهايي كه به غلامرضا نزديك بودند مي‌دانستند دليل اين رفتار مهاجم پرسپوليس چيست و بعضي‌ها كه از شرايط او بي‌خبر بودند، مدام از غلامرضا در مورد تاخير در تمرينات و عدم حضورش در زمين تمرين مي‌پرسيدند.


رضايي كه كمتر پيش مي‌آيد براي پرسپوليس گل بزند، از نيمكت‌نشيني‌اش در سه هفته اخير دلخور بود و همين موضوع باعث شد تا مهاجم سرعتي سرخ‌ها باب صحبت و گفتگو را با علي دايي باز كند.


دايي كه ديروز با لباس شخصي نظاره‌گر تمرين پرسپوليس بود، به‌رغم آنچه تصور مي‌شد با توجه به درگيري‌هاي اخيرش، برخورد نرمي با غلامرضا داشت.


بعضي از نزديكان پرسپوليس كه ادعا مي‌كنند از ليست بازيكنان مازاد دايي و اين تيم باخبر هستند، معتقدند غلامرضا و چند بازيكن ديگر در ليست فروش پرسپوليس براي نيم‌فصل هستند و احتمالا به همين دليل بود كه دايي وقتي صحبت‌هاي غلامرضا را شنيد با خونسردي با او برخورد كرد.


اوايل تمرين پرسپوليس بود كه غلامرضا به سوي دايي رفت و سر صحبت را با او باز كرد: «علي آقا ... تا حالا سابقه نداشته من سه هفته بيرون باشم. تنها وقتي اين اتفاق افتاده كه من مصدوم بودم و نمي‌تونستم بازي كنم. تحمل اين شرايط براي من خيلي سخته. توي سه تا بازي اخير پرسپوليس من نيمكت نشين بودم و يك دقيقه هم بازي نكردم. خودتون رو جاي من بذارين. خداييش اگه شما جاي من بودين، ناراحت نمي‌شدين؟»


انگار دايي منتظر شنيدن جمله‌هاي مهم‌تري از غلامرضا بود و به همين دليل بود كه رضايي رفت سر اصل مطلب: «با اين وضعيت فكر كنم كه اگه من برم به يك تيم ديگه بهتر باشه! وقتي اين‌جا به من بازي نمي‌رسه، پس بهتره كه برم!»


دايي كه نگاهش به سمت زمين و بازيكنان بود، نيم‌نگاهي به غلامرضا كرد و آب پاكي را روي دست مهاجمي ريخت كه در زمان قراردادهاي600، 700 ميليون‌توماني مي‌گفت دو ميليارد مي‌ارزد.


دايي با خونسردي و به آرامي جواب غلامرضا را داد: «هرجور كه خودت مي‌دوني! هرجور دوست داري! من كسي رو به زمين مي‌فرستم كه آماده‌تر باشه. كسي كه توي تمرين‌ها بهتر باشه و بتونه توي زمين براي پرسپوليس كاري انجام بده.»


با شنيدن اين صحبت‌ها داغ دل غلامرضا تازه شد: «علي‌آقا... من توي اين سه‌ هفته آماده بودم. توي تمرين‌ها هم خوب بودم ولي شما يك دقيقه هم به من بازي ندادين! ايرادي نداره... حالا كه وضعيت اين‌طوري شده پس اگه من از پرسپوليس برم هم مشكلي پيش نمي‌ياد.»


مسير صحبت‌هاي دايي و غلامرضا به سمتي رفت كه هر دو به راحتي در مورد نحوه جدايي رضايي از پرسپوليس صحبت كردند. رضايي كه با ورود دايي به پرسپوليس به عنوان يكي از بازيكنان محبوب او وارد ليست سرخ‌ها شد، حتي جاي محسن خليلي را هم گرفت و كار به جايي رسيد كه دايي به‌خاطر او، محسن خليلي را به‌رغم دوستي و همكاري قبلي‌شان رد كرد.


رضايي در ادامه صحبت‌هايش از دايي خواست تا كاري كند كه باشگاه در مورد جدايي او از پرسپوليس همكاري لازم را انجام دهد و البته دايي هم خيال رضايي را راحت كرد: «خيالت راحت... من سفارشت رو مي‌كنم و ان‌شاءا... كه مشكلي پيش نمي‌ياد. وقتي قراره اتفاقي بيفته، بهتره دوستانه باشه و كسي به مشكل نخوره!»


آن‌طور كه در مورد غلامرضا و وضعيتش مي‌شنويم، او كه در اول فصل مورد توجه تراكتوري‌ها بود‌ حالا مورد توجه باشگاه هاي استقلال، سپاهان و فولاد است. با توجه به صحبت‌هاي بين دايي و رضايي، غلامرضا تا پايان نيم‌فصل اول در اختيار پرسپوليس است و حتي در تمرينات شركت مي‌كند تا پس از آن در مورد تيم موردنظر او و شرايط جدايي‌اش از پرسپوليس مذاكر‌ه‌هاي نهايي انجام شود.
روزنامه گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها