کد خبر: ۱۷۵۳۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربي فرانسوي آرسنال اعتقاد دارد با وجود نتايج ضعيف شياطين سرخ اين تيم همچنان مدعي کسب عنوان قهرماني است.
توپچي‌هاي لندن برخلاف چند سال گذشته که موفق نشده‌اند جام قهرماني به دست بياورند در اين فصل تيمي کاملاً متحول‌شده و منسجم‌تر نشان داده‌اند.

به گزارش تسنيم،آنها پس از گذشت 8 هفته از رقابت‌هاي فصل جديد ليگ برتر انگليس با 19 امتياز صدرنشين اين رقابت‌ها هستند، اين در حالي است که منچستريونايتد، مدافع عنوان قهرماني با 8 امتياز اختلاف نسبت به آرسنال 7 پله پايين‌تر از اين تيم در مکان هشتم جدول رده‌بندي ايستاده است.

با وجود نتايج نه‌چندان خوب سرخپوشان منچستر، ونگر همچنان اين تيم را يکي از مدعيان قهرماني مي‌داند و گفت: هنوز خيلي زود است که در مورد قهرماني صحبت کنيم. به نظر من شياطين سرخ همچنان مدعي کسب عنوان قهرماني هستند.

وي افزود: اينکه گفته مي‌شود منچستريونايتد از کورس قهرماني کنار رفته بايد بگويم که اصلاً اينطور نيست. نمي‌توانيد امروز سرخپوشان منچستر را از جمع مدعيان قهرماني کنار بگذاريد، چون آنها بازيکنان بزرگ و با تجربه‌اي در اختيار دارند. منچستريونايتد باشگاه بزرگي است.

سرمربي 63 ساله آرسنال تصريح کرد: فاصله شاگردان ديويد مويس با صدر جدول به اندازه‌ي 3 بازي است و اين اختلاف در ليگ ما بسيار ناچيز است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها