کد خبر: ۱۷۵۳۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
هافبک چپ پاي ذوب‌آهن تاکيد کرد که بحث حضورش در پرسپوليس فعلاً در حد حرف است و آينده فوتبالي‌اش بستگي به مذاکرات مسئولان 2 باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن دارد.
قاسم حدادي‌فر در خصوص شايعه حضورش در پرسپوليس گفت: راستش را بخواهيد اين موضوع هنوز به صورت جدي مطرح نيست و اطلاعات من نيز در حد همين خبرهايي است که در رسانه‌ها مطرح مي‌شود. من تا پايان فصل جاري با ذوب‌آهن قرارداد دارم و اگر هم قرار است در نيم فصل از اين تيم جدا شوم بايد با رضايت باشگاه باشد. الان بايد بگويم که بحث حضورم در پرسپوليس فقط در حد يک خبر است و بايد تا نيم فصل صبر کنيم.

به گزارش تسنيم،وي در پاسخ به اين سوال که اگر شرايط حضورش در پرسپوليس در پايان نيم فصل اول فراهم نشد، آيا در پايان فصل راهي اين تيم خواهد شد، تاکيد کرد: باور کنيد خودم هم نمي‌دانم چه تصميمي خواهم گرفت و هيچکس از آينده خبر ندارد. در مورد رفتن من به پرسپوليس هنوز چيزي معلوم نيست و ظاهراً قرار است که مسئولان 2 باشگاه با يکديگر در اين خصوص صحبت کنند. از طرفي بحث رضايت سرمربي هم در ميان است و حالا بايد ديد شرايط در آينده چگونه خواهد بود.

حدادي‌فر در ادامه حرف‌هايش در خصوص اينکه چرا ذوب‌آهن خوب نتيجه نمي‌گيرد و آيا مي‌توان لوکا بوناچيچ را مقصر دانست، گفت: نمي‌توان بوناچيچ را مقصر دانست، چون او زحمت خودش را مي‌کشد. لوکا از نظر تمرين دادن و مسائل تاکتيکي کم نمي‌گذارد و فکر مي‌کنم ما بازيکنان بايد تلاش‌مان را بيشتر کنيم. در همين بازي با صبا يک نيمه بد بوديم ولي در يک نيمه 5 موقعيت جدي را از دست داديم. اميدوارم در آينده ناکامي‌‎هاي اخير را جبران کنيم.

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به اين سوال که «قبول داريد نتايج ضعيف ذوب‌آهن باعث شد تا فرصت حضور در تيم ملي را هم از دست بدهيد؟»، افزود: بله همين‌طور است و نتايج ضعيف ما طبيعتاً روي ديدگاهي که به بازيکنان وجود دارد اثر مي‌گذارد. اين موضوع باعث شد تا تيم ملي را از دست بدهم ولي اميدوارم ذوب‌آهن در بازي‌هاي آينده خوب نتيجه بگيرد تا من هم در چشم کي‌روش باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها