کد خبر: ۱۷۵۲۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران درباره بازي با کانادا گفت: کانادا را حريفي سخت‌تر از آرژانتين مي‌دانيم.
علي دوستي‌مهر در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي ملي نوجوانان ايران و کانادا درباره اين مسابقه اظهار کرد: تمام تيم‌هاي حاضر در جام جهاني حريفان سخت و خوبي هستند. همه آنها براي قهرماني آمده‌اند. آنها به خوبي تدارک ديده‌اند. بنابراين ما بازي سختي برابر کانادا خواهيم داشت. کانادا تيمي است که از قواي جسماني بالايي برخوردار است و ما روز سختي مقابلشان داريم. اين تيم از مربي بادانش و فهيمي که تجربه بالايي دارد بهره مي‌برد. همه تلاشمان اين است که برنامه‌هايمان را انجام دهيم.

به گزارش ايسنا،سرمربي تيم ملي نوجوانان ايران در پاسخ به اين سوال ايسنا که فکر مي‌کنيد تيم ايران نسبت به بازي با آرژانتين تا چه حد عملکرد بهتري داشته باشد، گفت: پيش از بازي با کانادا دو مشکل بزرگ سر راه ماست. اول اينکه بايد در ساعت 5 بازي کنيم و هوا در آن زمان گرم است. دوم اينکه بازي اول ما برابر آرژانتين بود و حريف ما خوب بازي کرد و الان مقابل کانادا مي‌دانيم آنها با شناخت و انگيزه بيشتري به مصاف ما مي‌آيند.

وي افزود: تمام تلاش ما اين بود که در جلسات با بازيکنان به آنها بفهمانيم که کانادا حريفي سخت‌تر از آرژانتين است. ما بايد اينطور فکر کنيم و با تمام قدرت در ميدان حاضر شويم. ضمن اينکه نتيجه اين مسابقه براي صعود ما تاثير زيادي دارد. تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا ببريم.

دوستي‌مهر در پاسخ به اينکه هدف ايران اين است که به عنوان تيم اول يا تيم دوم، گفت: همه حريفان دشوارند اما نام بعضي از تيم‌ها سنگيني مي‌کند. الان تمام تفکرو تمرکزمان روي بازي با کاناداست. کما اينکه قبل از حضورمان در جام جهاني تمرکزمان معطوف به بازي با آرژانتين بود بنابراين دليلي ندارد از الان درباره صعود فکر کنيم و بهتر است در آينده در اين باره تصميم بگيريم.

وي در پاسخ به اينکه آيا دو روز استراحت را براي بازيکنان تيم‌تان کافي مي‌دانيد، گفت: فکر مي‌کنم دو روز استراحت در رده‌هاي پايه کافي باشد چون آنها تازه فوتبالشان را شروع کرده‌اند و قدم‌هاي قوي و محکمي دارند. ضمن اينکه ما تيم پزشکي خوبي داريم که بازيکنانمان را به خوبي ريکاوري کرده‌اند.

دوستي‌مهر همچنين در پاسخ به اينکه هواي ايران شباهت زيادي به هواي امارات دارد و چرا از اين نظر مشکل داريد، گفت: تا حدي اين حرف درست است، ضمن اينکه ما در سخت‌ترين شرايط آب و هوايي هم تمرين کرده‌ايم اما کانادا از اين حيث از ما جلوتر است چون تجربه يک بازي (بازي اولش) را در اين ساعت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها