کد خبر: ۱۷۵۰۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی به منظور متقاعد کردن مقامات کشورهای غربی برای ادامه رویکرد تحریم ها و حفظ فشار بر ایران از انگلیس راهی‌کانادا شد.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه  «گلوب اند میل» کانادا،  یووال اشتینیتز" وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی با سفر به برخی کشورهای غربی به دنبال متقاعد کردن این کشورها برای حفظ فشار بر ایران است. 

اشتینیتز پس از دیدار با مقامات انگلیسی از لندن راهی اوتاوا شد و قرار است امروز (دوشنبه 29 مهر) با استفان‌هارپر نخست وزیر راست گرای این کشور و جان برد وزیر خارجه  دیدار داشته باشد. 

به نوشته روزنامه «گلوب اند میل» کانادا مسائل خاورمیانه و نیز تشویق کانادا به حفظ مواضع غیردوستانه در قابل گفتگوهای هسته ای با ایران از اهداف این مقام صهیونیستی از سفر به اوتاوا است. 

این وزیر صهیونیستی در گفتگو با  «گلوب اند میل» مدعی شده است فشار بیشتر بر ایران شانس موفقیت دیپلماسی را با ایران افزایش می دهد. عاقلانه نیست که فشار بر ایران را قبل از دستیابی به نتیجه مورد رضایت کاهش داد. 

اشتینیتز از مقامات کانادایی خواهد خواست تا با نفوذی که بر کشورهای مذاکره کننده با ایران دارد از آنها بخواهد فشار ها و تحریم ها بر ایران را افزایش دهند. 

وی پس از کانادا روز سه شنبه راهی واشنگتن خواهد شد تا مامویت خود برای تاثیر‌گذاری بر مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 را ادامه دهد. 

خاطر نشان می‌شود پس از مذاکرات هفته گذشته کشورمان با گروه 1+5 در ژنو و ابراز رضایت طرفین از محتوا و طرح جدید ایران مقامات صهیونیستی به تکاپو افتاده اند تا مانع پیشرفت مذاکرات شوند. همچنین پیش از این وزیر امور خارجه کشومان به کشورهای غربی هشدار داده بود اجازه ندهند دستورکار مذاکرات آنها با ایران  را اسرائیل تعیین کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها