کد خبر: ۱۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598، حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهانت ويژه‌نامه روزنامه ايران به حجاب اسلامي، گفت: جريان انحرافي كه از روزنامه ايران به عنوان تريبون خود استفاده مي‌كند، مفاسد متعدد سياسي و بخصوص اقتصادي دارد، از اين روي براي جبران اعتبار از دست رفته خود تلاش مي‌كند تا به سبك حزب كارگزاران، نوعي 2 قطبي‌سازي فرهنگي را دنبال كند.

وي ادامه داد: اين جريان انحرافي با پيروي از رويكرد كارگزاران سازندگي در سال‌هاي 74 و 75 مي‌كوشد كه براي انحراف افكار عمومي از مسائل اقتصادي‌اش، خود را طرفدار آزادي و ... نشان داده و اينگونه وانمود كند كه بر سر اين مسائل با مخالفينش اختلاف دارد، اين در حالي است كه نقد اصلي منتقدان جريان انحرافي متوجه مسائل و مفاسد اقتصادي اين جريان است.

رسايي با تأكيد بر اينكه جريان انحرافي به دنبال مانور ابتذال و آدرس غلط دادن به مردم است، ادامه داد: اين قبيل اقدامات روزنامه ايران در راستاي همان ديدارهاي مشايي با هنرپيشه‌هاي آنچناني تحليل مي‌شود.

اين نماينده اصولگراي مجلس تأكيد كرد: افراد متدين و اصولگرايان آگاه بايد هوشيار باشند تا در اين دام 2 قطبي‌سازي جريان انحرافي نيفتند؛ ضمن اينكه دستگاه قضايي كشور بايد به وظيفه خود در قبال اين تخلف آشكار، عمل كند. اما همگي بايد از تند كردن اين فضا كه خواست اصلي جريان انحرافي است خودداري كرده و با يك رويكرد درست با اين جريان برخورد كنيم.

رسايي همچنين در ادامه خاطرنشان كرد: بعد از تغيير و تحولي كه در روزنامه ايران به وجود آمد،‌ آقاي جوانفكر تيمي را در اين روزنامه فعال كرد كه به لحاظ فكري و فرهنگي دچار آسيب‌هاي جريان انحرافي بودند.

وي با بيان اينكه روزنامه ايران به دنبال يك عقب‌گرد از ارزش‌هاي فرهنگي است، افزود: ما اينگونه حركت‌هاي روزنامه ايران را در كنار ديگر اقدامات آقاي جوانفكر قابل تأمل مي‌دانيم و آن را در كميته رسانه‌اي مجلس مورد بررسي قرار خواهيم داد.

رسايي با بيان اينكه در حال حاضر رقابت بين جريان‌هاي سياسي بر سر لودادگي فرهنگي وجود دارد، گفت: لو دادگي فرهنگي تنها مختص جريان انحرافي نيست و برخي اقدامات ارگان‌هايي نيز شهرداري نيز به لودادگي فرهنگي دچار است.

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي با بيان اينكه لودادگي فرهنگي از سوي جوانفكرها قابل تحمل نيست، چادر را حجاب برتر توصيف كرد و خطاب به كساني كه اهانت و هجمه به حجاب اسلامي را در دستور كار قرار دادند،‌گفت: تمامي شهدايي كه تقديم انقلاب اسلامي شدند، پرورش يافته ارزش‌هاي اسلامي از جمله چادر بودند لذا لازم است آقاي احمدي‌نژاد خاك بر دهان‌هايي كه به حجاب اهانت مي‌كنند، بريزد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها