کد خبر: ۱۷۴۹۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه اين روزها جنگ با امير قلعه‌نويي به جنگ با استقلال تبديل شده است.
ميرشاد ماجدي در خصوص ديدار شب گذشته استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: خيلي خوب است که همه تيم‌ها زمين اختصاصي داشته باشند ولي يادش بخير زماني که همه ايران آرزو مي‌کردند بازي ها در زمين شماره يک ورزشگاه آزادي برگزار شود چون کيفيت آن خوب بود. متاسفانه فوتبال نتيجه‌گرا باعث شده حتي همه حاضر شوند در زمين خاکي بازي کنند ولي در زمين چمن ورزشگاه آزادي به ميدان نروند.

به گزارش فارس ، وي افزود: اين يک امتياز مبارک نفت تهران و آنها با اين ترفندشان سه امتياز از پرسپوليس گرفتند و يک امتياز از استقلال. اما خواهش من از مسئولان برگزاري اين است نه فقط به خاطر استقلال بلکه به خاطر سلامت پاي انسان‌ها هم که شده بازي را در زمين‌هاي مناسب برگزار کنيم. اگر قبل از بازي کارشناسي مي‌شد هيچ کس قبول نمي‌کرد بازيکنان در چنين زميني براي توپ بدوند.

وي همچنين در خصوص ناراحتي لاوره پس از پايان بازي و کوبيدن پيراهنش به زمين گفت: من چنين صحنه اي را نديدم ولي در اين خصوص با قلعه‌نويي صحبت مي‌کنم.

سرپرست استقلال در خصوص تساوي دقايق پاياني گفت: گلي که خورديم يکي از گل‌هاي نادر فوتبال ايران بود که در هر 100 بازي يک بار اتفاق مي‌افتاد اما ما از يک بازي خارج از خانه يک امتياز گرفتيم و انشاءالله از بازي با فولاد سه امتياز لازم را خواهيم گرفت.

ماجدي با انتقاد از کساني که قلعه‌نويي را محروم کردند، گفت: ما در شرايطي بازي کرديم که از مربي گرفته تا بازيکنانمان همه يا محروم بودند يا مصدوم‌. اين هم از همان نگاه‌هاي ملي است که به استقلال شد چون بدون گزارش ناظر و داور قلعه‌نويي را محروم کردند و حتي در طول ليگ از ما امتياز هم کسر کردند. به هر صورت ما تيم منتخب غرب آسيا در ليگ قهرمانان آسيا بوديم که اين گونه به ما نگاه ملي و حمايتي شد.

سرپرست تيم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکيد کرد: مطمئنم اين مباحثي که اتفاق افتاده سرآغاز يک شيطنت جديد براي تخريب استقلال است و کم کم جنگ تن به تن با قلعه‌نويي تبديل به جنگ با استقلال شده است. آشتياني که خود را يک استقلالي مي‌داند با سخنان 5 سال پيش به ميدان جنگ آمده و در حالي که دوستان بايد در زمان خودشان خيلي مسائل را مديريت مي‌کردند، امروز مي‌خواهند مردم را با اين روش‌ها آگاه کنند در حالي که مردم خودشان همه چيز را مي‌دانند و زرنگ‌تر از همه هستند.

ماجدي تاکيد کرد: آقايان اگر واقعا استقلالي هستيد و دلتان براي اين تيم مي‌سوزد درگير کردن سرمربي با حاشيه‌ها را فراموش کنيد.

وي در خصوص مصاحبه‌هاي متعدد قلعه‌نويي به خبرنگار فارس گفت: وقتي حرفي درون خانه زده شود در همان جا هم همه چيز حل مي‌شود ولي وقتي حرفي را از بيرون مي‌زنند و ناخودآگاه برايش شايعه پراکني مي‌شود قلعه‌نويي از خودش دفاع خواهد کرد. کساني که ادعاي مردي و مردانگي را دارند حرف را رو در رو مي‌زنند. متاسفانه صحبت‌ها در رسانه‌ها زده مي‌شود و اين نوع خودش پشت سر حرف زدن است. قلعه‌نويي جواب مي‌دهد چون کسي نيست از او دفاع کند. نبش قبر کردن اتفاقات 5 سال پيش توسط آشتياني يعني وارد کردن استقلال به حاشيه است. اين مسائل همان اتفاقاتي است که به آن اشاره کردم و آقايان مي‌خواهند استقلال را به سرنوشت پرسپوليس دو سال پيش دچار کنند. زماني که ما در جمع 4 تيم برتر آسيا بوديم کسي از ما حمايت نکرد اما حالا که وارد ليگ شده‌ايم به يک گونه ديگر با ما برخورد مي‌شود.

سرپرست تيم استقلال در خصوص اظهار نظر دايي مبني بر اينکه ليدرهاي استقلال خط گرفته بودند که عليه او شعار بدهند و در آينده مشخص مي‌شود که مافيا چه کسي است، گفت: من جوابي براي صحبت‌هاي دايي ندارم چون اگر قرار باشد هر روز به اين مسائل بپردازيم ديگر وقتي براي کار کردن نمي‌ماند. اين گونه صحبت کردن نبايد در جامعه رواج پيدا کند ولي آنهايي که قلعه‌نويي را محروم کردند بايد بيايند و با نحوه ادبيات ديگران هم برخورد کنند تا اينگونه مسائل در فوتبال ما باب نشود. مطمئن باشيد ليدرهاي استقلال از کسي خط نمي‌گيرند وحتي هنگامي که تماشاگران در حال شعار عليه دايي بودند قلعه‌نويي به سمت آنها رفت و از آنها خواست که اين کار را انجام ندهند. من فکر مي‌کنم اگر در هر تيمي يک مسئول بخواهد در مورد تيم ديگر صحبت کند، قداست‌ها مي‌شکند و من عادت ندارم ادبيات ديگران را با ادبيات خودشان جواب بدهم.

وي در پايان گفت: هواداران استقلال به هوش باشند که شادي از آنها گرفته نشود و آنها حمايت‌شان را از تيم کم نکنند چون خيلي‌ها نمي‌خواهند استقلال قهرمان شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها