کد خبر: ۱۷۴۹۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به نتايج هفته سيزدهم و حضورمان در رده دوم جدول بايد در دو هفته آينده نيز بهترين استفاده‌ را کنيم.
محمدرضا خلعتبري در خصوص مصدوميتش اظهار داشت: ‌متاسفانه از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شدم و زير نظر پزشکان تمرينات خود را ادامه مي‌دهم. وضعيتم براي بازي بعدي در جام حذفي مشخص نيست و بايد ببينيم در روزهاي آينده چه شرايطي برايم پيش مي‌آيد.

به گزارش فارس ، وي افزود: براي حضور در ميدان تابع تصميم دايي هستم و مشکل خاصي در اين باره ندارم . بارها گفته ام به اين تيم آمده ام تا کمک کنم. دوست دارم با پرسپوليس به يک موفقيت بزرگ برسم.

خلعتبري در مورد وضعيت پرسپوليس و حضورش در رده دوم گفت: با يک برد خوب از فرصت به دست آمده در هفته سيزدهم استفاده کرديم و حالا با توجه به نتايج کامل هفته سيزدهم بايد پرقدرت‌تر در دو هفته آينده به ميدان برويم تا با خيال راحت در رده دوم جدول باشيم. مدعيان و صدرنشينان در بازي هفته سيزدهم متوقف شدند اما ما به خوبي توانستيم حريف‌مان را پشت سر بگذاريم و اين يک نقطه مثبت است.بايد از اشتباهات حريفان بهترين استفاده را کنيم.

وي ادامه داد: البته ما به جام حذفي هم جدي نگاه مي‌کنيم تا انشاءالله بتوانيم در اين جام هم حضور موفقي داشته باشيم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به اين سؤال که براي گلزني‌ات چه برنامه‌اي داري،‌گفت: من عجله ندارم و با تمام توان تلاش مي‌کنم. کار سخت است اما همين که تيم مي‌برد من خوشحال مي‌شوم ولي مطمئن باشيد روزي که توپ بخواهد به گل برسد هيچ کس نمي‌تواند جلوي آن را بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها