کد خبر: ۱۷۴۹۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
مدافع پيشين تيم ملي فوتبال ايتاليا اعلام کرد در انتهاي اين فصل از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد.
الساندرو نستا، مدافع پيشين تيم‌هاي لاتزيو و ميلان اعلام کرد در انتهاي فصل 14-2013 کفش‌هايش را خواهد آويخت و از دنياي بازيگري‌ خداحافظي مي‌کند.

به گزارش تسنيم،نستا که در حال حاضر براي تيم مونترال ايمپکت کانادا در ليگ حرفه‌اي فوتبال آمريکا (MLS) بازي مي‌کند، گفت: پس از پايان فصل مي‌خواهم به حرفه مربيگري روي بياورم. البته فکر مي‌کنم بعد از بازنشستگي‌ام چند ماهي استراحت کنم بعد از آن مشغول فراگيري اصول مربيگري مي‌شوم.

نستا از آکادمي تيم فوتبال لاتزيو به تيم اصلي اين باشگاه راه يافت و تبديل به يکي از محبوب‌ترين بازيکنان اين تيم ايتاليايي شد ولي در سال 2002 به تيم ميلان ملحق شد و تا سال 2012 براي اين تيم بازي کرد. نستا پس از يک دهه حضور در جمع روسونري‌ها سري ‌A ايتاليا را به مقصد مونترال ايمپکت ترک کرد.

در سال 2004 بود که فيفا نام آلساندرو را در فهرست 125 نفره بهترين فوتباليست‌هاي زنده جهان قرار داد. او در سال 2006 با ايتاليا به قهرماني جام جهاني رسيد و در طول دروان حرفه‌اي‌اش عناويني همچون 3 عنوان قهرماني اسکودتو، 2 قهرماني ليگ قهرمانان اروپا، يک قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان، 3 جام حذفي ايتاليا، يک قهرماني جام در جام باشگاه‌هاي اروپا، 3 قهرماني سوپرجام اروپا، 4 قهرماني سوپرجام ايتاليا و يک قهرماني فوتبال کانادا به دست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها