کد خبر: ۱۷۴۵۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
هافبک تراکتور قطعاً دیروز برایش روز دیگری بود کسی که به دنبال گفتن حرف هایی بود که فقط می توانست آن را با زدن یک گل به همه بگوید.

جام ورزشی؛ زیباترین بازی هفته در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد. جایی که دو تیم جذاب تراکتور و فولاد با بازی رو به جلویشان 40 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه را به وجد آورده‌اند.

 

در دقیقه 63 بازی مهدی کریمیان یک توپ برگشتی از فاصله 35 متری را با یک ضربه سر ضرب و بغل پا به گل برتری تراکتور تبدیل کرد. این بازیکن به دلیل حرف و حدیث‌های بسیار مدتی نیمکت‌نشین شده و آرام آرام به ترکیب تراکتور اضافه شده بود امروز با این گل بازگشت خود را به شرایط آرمانی اعلام کرد.

 

کریمیان بعد از این گل با هیجان تمام پیراهنش را از تن خارج کرد و به سمت تیفوسی‌های تراکتور دوید تا مثل پریرا بعد از گلزنی از داور اخطار بگیرد. او زیر پیراهنش نوشته بود: "الله یالانچیه لعنت السین" که معنی آن لعنت خدا بر دروغگویان است؛ واکنشی به همه شایعات این یکی دو ماه.

 

 

 

 

 

 

 

 

گلزنی کریمیان آنقدر برای خود او و هواداران تراکتور جذاب بود که همه در هیجان این گل غرق شدند و تنها 2 دقیقه بعد اسماعیل شریفات با فراری از بین مدافعان تراکتورسازی با حامد لک تک به تک شد و با ضربه‌ای دقیق بازی را به تساوی کشاند.

 

شریفات بعد از این گل دست‌هایش را روی چشمانش گذاشت و به شکل خاصی شادی کرد. او هم مثل کریمیان انگیزه‌های خود را برای گلزنی داشت، به خصوص که این بازیکن کوتاه قامت با مجید جلالی خرده حساب‌هایی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها