کد خبر: ۱۷۴۵۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم جنوبی نفت تهران برای بازی امروز مقابل استقلال انگیزه بالایی دارد.

598؛ رضا نوروزی که گربه سیاه استقلال است تا حالا 8 بار به این تیم گل زده و امیدوار است در بازی امروز دوباره گل زدن به استقلال را تجربه کند. او تاکید می‌کند که تیمش برای برد به میدان می‌رود و در زمان مناسبی قرار است با استقلال بازی کند. نوروزی در مورد بازی با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

* شرایط نفت در آستانه بازی با استقلال چطور است؟

- خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی هستند. خوشبختانه محروم و مصدوم هم نداریم و با آمادگی کامل مقابل استقلال قرار خواهیم گرفت.

 

* در مورد استقلال چه صحبتی داری؟

- من معتقدم بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، انگیزه بازیکنان استقلال کم شده است. آنها شاید از لحاظ روحی افت کرده باشند و این موضوع به نفع ما است.

 

* فکر می‌کنی نفت بتواند از این بی‌انگیزگی استفاده کند؟

- البته این‌طور نیست که استقلال هیچ انگیزه‌ای نداشته باشد و ما نمی‌خواهیم زیاد به این موضوع توجه کنیم. با این حال معتقدم آنها بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و چند بازیکن نیز در تیم ملی داشتند. من معتقدم استقلال خسته است و خوب موقعی با این تیم بازی خواهیم کرد.

 

* تا حالا چند بار به استقلال گل زدی؟

- تا حالا 8 بار به استقلال گل زدم که با پیراهن تیم‌های استیل آذین، فولاد و نفت بود. معمولا در اکثر بازی‌هایی که مقابل استقلال انجام دادم گل زدم حتی در بعضی از بازی‌ها 2 گل زدم.

 

* پس حسابی گربه سیاه مهدی رحمتی هستی؟

- رحمتی از دروازه‌بان‌های خوب ایران است. یک بار او به من گفت تو هر چه می‌زنی گل می‌شود.

 

* فکر می‌کنی در این بازی هم به استقلال گل بزنی؟

- من انگیزه زیادی دارم تا در این بازی گل بزنم. نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا بازی تاثیرگذاری را انجام دهم و اگر موقعیت داشتم حتما استفاده خواهم کرد.

 

* برخی معتقدند کی روش برای جام جهانی 90 درصد نفرات مورد نظرش را انتخاب کرده و توجهی به لیگ نخواهد داشت. این موضوع تو را بی‌انگیزه نمی‌کند؟

- من نمی‌توانم روحیه خودم را از دست بدهم و تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. من در گذشته توسط کی روش دعوت شدم و این نشان می‌دهد که او روی من نظر دارد. خودش هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که درهای تیم ملی به روی همه باز است و اگر اشتباه نکنم سجاد شهباززاده بازیکن سایپا را برای اولین‌بار به اردو دعوت کرد. امیدوارم در آینده من هم جزو دعوت‌ شده‌ها باشم.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها