کد خبر: ۱۷۴۴۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۶ مهر ۱۳۹۲
ورود و خروج خبرنگاران به داستانی تمام ناشدنی برای نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه آزادی تبدیل شده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که مدت‌ها بر سر ورود و خروج خبرنگاران برای پوشش اخبار تیم‌های ملی و باشگاهی دردسرهای زیادی ایجاد شده و حتی طی چند هفته گذشته تعدادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی به دلیل عدم صدور کارت توسط سازمان لیگ و وزارت ورزش با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودند امروز مجدداً خبرنگاران و گزارشگران برای ورود از تونل استادیوم بزرگ آزادی دچار دردسر شدند.

در حالی که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از اواخر سال گذشته خبرنگاران باید از تونل ورزشگاه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و پس از عبور از زیرپله‌های سکوهای استادیوم آزادی خود را به جایگاه خبرنگاران برسانند این بار از ورود آنها از این محوطه جلوگیری به عمل آمد و در حالیکه تعداد زیادی از اهالی رسانه پشت در بودند و ماشین‌های خود را در پارکنیگ این محوطه پارک کردند اجازه ورود به جایگاه خود را پیدا نکردند.

وقتی خبرنگاران علت این موضوع را جویا شدند خطاب به آنها گفته شد: از ما درخواست کرده‌اند از ورود خبرنگار و گزارشگر از در تونل جلوگیری کنیم و تنها عکاسان و فیلمبرداران می‌توانند از این محوطه عبور کنند. این موضوع در حالی است که خبرنگاران با توجه به زمان محدود تا آغاز بازی باید مجددا مسیر زیادی را طی کرده و حتی ماشین تعداد زیادی از آنها در پارکینگ گیر کرده و نمی‌توانستند از محوطه خود خارج شوند. وقتی این موضوع با اعتراض اهالی رسانه روبرو شد ماموران نیروی انتظامی اعلام کرده که به آنها دستور داده شده و نمی‌توانند کاری صورت دهند و تنها باید مثل هواداران به در اصلی رفته و از ورودی VIP وارد جایگاه خبرنگاران شوند.

به گزارش فارس،‌این موضوع در حالی اتفاق افتاده که طی سالیان گذشته نمایندگان رسانه‌ها بارها دچار مشکل شده و پس از درمان مقطعی و مسکن‌وار این موضوع مجددا با مشکلات دیگری روبرو شدند.

دیدار دو تیم پرسپولس و داماش با نتیجه بدون گل در حال برگزاری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها