کد خبر: ۱۷۴۱۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یکی از هافبك هاي هم پست استقلال مجبور به ترک این تیم در نیم فصل خواهند بود.

598؛ يكي از دلايلي كه سبب شد امير قلعه‌نويي پيش از شروع فصل سيزدهم دست روي بازيكنان تخريبي بگذارد بازي‌هايي بود كه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا پيش روي خود مي‌ديد.

 

گفته مي‌شد سرمربي استقلال هدفش از كنار هم قراردادن اين تعداد بازيكن شبيه به هم از نظر نوع بازي در تركيب استقلال محكم كردن كمربند خط مياني در رقابت‌هاي آسيايي است.

 

در آن برهه شايد استدلال درستي هم بود چون استقلال به اين قبيل بازيكنان نياز داشت اما با حذف از ليگ قهرمانان آسيا و نرسيدن به فينال و بازگشت آبي‌ها به ليگ برتر اين محتمل است به سبب ايجاد تغييراتي در شكل بازي استقلال (مثلا فانتزي‌تر كردن خط مياني) يكي از هافبك‌هاي هم پست از استقلال جدا بشود.

 

صحبت از معاوضه يكي از اين چهار بازيكن با گزينه‌اي از ديگر تيم‌ها است. اسامي چند بازيكن كه توانايي بازي كردن در پست پلي ميكر را داشته باشند هم مطرح شده اما تا به امروز هنوز به سرانجام رسيدن اين طرح قطعي نيست و امير قلعه‌نويي هم دراين باره چيزي نگفته كه اين كاملا حرفه‌اي به نظر مي‌رسد چراكه استقلال بايد با همين نفرات تا پايان نيم‌فصل پيش برود و پس از آن تغييرات را آغاز كند.

 

شايد با نزديك شدن به نيم‌فصل اسامي بازيكنان مورد نظر براي جابجايي با يكي از اين هافبك‌ها رسانه‌اي بشود اما بايد تا قبل از آن به يافتن پاسخ اين سوال هم پرداخت كه از ميان نكونام، تيموريان، ساموئل و نوري كدام يك با گزينه موردنظر امير قلعه‌نويي معاوضه مي‌شوند.

 

شايد شانس پژمان بيش از سايرين باشد و بعد از او جي لويد ساموئل چرا كه از دست دادن تيموريان و نكونام براي استقلال تبعاتي به همراه خواهد داشت و بعيد است كه آبي‌ها حاضر به جدايي اين دو باشند مگر آنكه تيم‌هاي خارجي با پرداخت مبلغي به استقلال خواهان جدب اين بازيكنان بشوند كه در آن صورت توجيه علل جدايي اين دو بازيكن ساده‌تر مي‌شود.

 

البته اكبرپور هم يكي از بازيكنان تخريبي استقلال محسوب مي‌شود اما به خاطر اينكه اساسا شيوه بازي اين بازيكن با ديگران متفاوت است و توانايي بازي كردن در خط حمله و گوش‌هاي كناري را هم دارد و عموما بازي‌هاي خوبي را هم در اين فصل از سياوش ديده‌ايم بعيد است شماره 10 جايي در اين ليست داشته باشد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها