کد خبر: ۱۷۳۸۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
مدافع استقلال گفت: «يک هوادار خانم از من تقاضاي عکس کرد وقتي مي‌خواستم با او عکس بگيرم يکي از هواداران بي‌ادبي کرد که من هم از کوره در رفتم و به او تذکر دادم.»

598؛ حنيف عمران‌زاده خيلي منظم و جدي تمريناتش را پيگيري مي‌کند. مدافع بلند قامت استقلال اميدوار است تا يکي از مسافران برزيل باشد و مي‌گويد مي‌‌خواهد تا زمان حضور در جام جهاني نظر مثبت کي‌روش را جلب کند. عمران‌زاده صحبت‌هايي انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

 

* از آخرين وضعيت خودت صحبت کن؟

- خدا را شکر وضعيتم بسيار خوب است. تمرينات خوبي را انجام داديم و بدنسازي و هوازي کار کرديم.اميدوارم در اين هفته به هماهنگي‌هاي لازم برسيم.

 

* تعطيلات ليگ روي کارتان اثر منفي ندارد؟

- اگر بگوييم تاثير ندارد دروغ گفتم. ما در تمرينات تيم کاملي نيستيم. يک سري از نفرات به خاطر حضور در تيم‌ملي بزرگسالان و اميد غايبند و ما تمريناتمان را نصف و نيمه دنبال مي‌کنيم. اميدوارم بعد از بازي با تايلند ملي‌پوشان را سالم و سر حال تحويل بگيربم تا بتوانيم با خيال راحت مقابل نفت صف‌آرايي کنيم.

 

* ‌جريان درگيري‌‌ات با هوادار استقلال چه بود؟

- بحث درگيري نبود. يک هوادار خانم از من تقاضاي عکس کرد وقتي مي‌خواستم با او عکس بگيرم يکي از هواداران بي‌ادبي کرد که من هم از کوره در رفتم و به او تذکر دادم.

 

* اما مي‌گويند تو به اين هوادار گفتني اگر تو شري من از تو شرترم؟

- نه بابا، هيجان ندهيد. موضوع در حدي نبود که بخواهيم خط و نشان بکشيم. با يک تذکر جدي همه چيز تمام شد.

 

* چرا اينقدر زود عصبي مي‌شوي؟

- گفته بودم که من آدمي هستم که زود از کوره در مي‌روم و جلوي بي‌ادبي کسي نمي‌توانم کوتاه بيايم. آن هوادار بي ادبي کرد و من فکر نمي‌کنم کار بدي کرده باشم.

 

* عليه اميرحسين صادقي موضع‌گيري شديدي کردي؟

- (با عصبانيت) اين بحث را باز نکنيد. خواهشا در مورد اين قضيه سئوال نکنيد.

 

* مي‌داني قلعه‌نویي خواسته بازيکنانش عليه يکديگر مصاحبه نکنند؟

- بله، پس شما هم اگر مي‌دانيد اين سئوال را حذف کنيد و از من نپرسيد.

 

* ‌تو يکي از مدافعان باثبات استقلال تا اينجاي کار بودي چرا به تيم‌ملي دعوت نشدي؟

- تيم‌ملي يک بحث جداگانه است و سرمربي تصميم مي‌گيرد کدام بازيکنان دعوت شوند و فيکس بازي کنند. در مورد تيم‌ملي خدا بزرگ است. خدا را چه ديديد شايد در آينده بتوانم نظر مثبت کي‌روش را جلب کنم. اما در مورد بقيه بازيکنان ملي‌پوش من نمي‌توانم صحبت کنم. آرزوي موفقيت براي دوستانم در تيم‌ملي مي‌کنم.

 

* دوست داري مسافر برزيل شوي؟

- کي دوست ندارد مسافر برزيل باشد. حتي بازيکنان جوان و آينده‌دار هم براي دعوت به تيم‌ملي تلاش مي‌کنند. شک نکنيد براي حضور در تيم‌ملي به تلاشم اضافه مي‌کنم.

 

* گويا رحمتي هم مدام در تمرينات سرت داد مي‌زند و مي‌گويد بايد طوري تمرين کني که جام جهاني بروي؟

- مهدي هميشه روي جدي‌ تمرين کردن به من گير مي‌دهد. من هم به حرفش گوش مي‌دهم چرا که مي‌دانم او خوبي‌ام را مي‌خواهد. اميدوارم مهدي هم يکي از مسافران برزيل باشد.

 

* بهتر نيست بين رحمتي و کي‌‌روش وساطت کنند‍؟

- ببينيد در اين دنيا تمام مشکلات با صلح و حرف زدن حل مي‌شود. رحمتي 7، 8 سال فيکس تيم‌ملي بود و زحمت زيادي در اين فوتبال کشيده حالا که به جام جهاني صعود کرديم حيف است او در برزيل نباشد. اين سوءتفاهمات بايد برطرف شود. زيرا هم به نفع تيم‌ملي و هم به نفع طرفين در جام جهاني است. به نظرم مهدي بهترين دروازه‌بان ايران و آسيا است و بايد در برزيل حضور داشته باشد.

 

* امير قلعه‌نویي گفته قصد دارد تغيير و تحولات فراواني را در خط دفاع انجام بدهد؟

- آقاي قلعه‌نویي هر تصميمي بگيرد قابل احترام است. او صلاح استقلال را بهتر مي‌داند و ما بازيکنان نيز به افکار وي احترام مي‌گذاريم. حتم بدانيد قلعه‌نویي يکي از با دانش‌ترين مربيان ايران به شمار مي‌رود و کارش درست است.

 

* ‌خيلي از بازيکنان استقلال مانند برهاني و مجيدي گفتند در نيم فصل از استقلال مي‌روند؟

- کجا چنين حرفي زدند؟ ما که چيزي نشنيديم.

 

* اما اين شايعات خيلي جدي است؟

- خودتان مي‌گوييد شايعه، خيالتان راحت کسي از استقلال نمي‌رود و همه تا پايان ماندگار هستند.

 

* تو چطور؟ از وضعيتت راضي هستي؟

- صددرصد. من در يکي از بهترين تيم‌هاي آسيا بازي مي‌کنم. عاشق استقلال و هوادارانش هستم و حتم بدانيد تا زماني که مرا بخواهند در تيم محبوبم مي‌‌مانم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها