کد خبر: ۱۷۳۷۴۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۱     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
دستیار کارلوس کی‌روش به برخی افراد توصیه می‌کند که با سکوت‌شان به فوتبال کشور کمک کنند. او همچنین می‌گوید که فوتبال تنها یک زبان دارد.

آنتونیو سیموئز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به برخی از انتقادها درباره دعوت برخی از بازیکنان که به زبان فارسی تسلط ندارند به بازیکنی اشاره کرد که در تاریخ فوتبال دنیا نامش ثبت شده است.

او می‌گوید: "من چهارده سال از دوران حرفه‌ای فوتبالی‌ام را در کنار یکی از بازیکنان بزرگ دنیا یعنی "اوزه‌بیو" گذراندم؛ بازیکنی که حتی نمی‌توانست به خوبی به زبان پرتغالی صحبت کند، اما با این اوصاف توانست در بالاترین سطح بین‌المللی، فوتبال پرتغال را نمایندگی کند. نام او از طرف فیفا در کنار بازیکنانی نظیر پله، ماردونا، یاشین و ... جزو 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال دنیا ثبت شد. تنها زبانی که می‌دانم در فوتبال دنیا کاربرد دارد، تنها همان زبان بین‌المللی فوتبال است."

سیموئز ادامه داد: یکسری از افراد در این دنیا هستند که بهترین کاری که از دست‌شان بر می‌آید تا به فوتبال خدمت کنند، سکوت است و به نظر می‌آید اکنون در این مقطع اگر این کار را انجام بدهند بهتر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها