کد خبر: ۱۷۳۷۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
مدیر برنامه‌های بیل خبر روزنامه‌ "مارکا" درباره آسیب‌دیدگی‌ جدی این بازیکن ولزی را رد کرد و آن را یاوه‌گویی و کذب محض دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گرت بیل در فصل جابه‌جایی تابستانی پس از کش و قوس‌های فراوان به رئال مادرید پیوست. این بازیکن ولزی هر چند رقم زیادی را برای پیوستن به کهکشانی‌ها دریافت کرد اما هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. او در یکی دو، هفته‌ اخیر به خاطر آسیب‌دیدگی‌ در ترکیب رئال مادرید به میدان نرفته است.

روزنامه‌ "مارکا" در شماره دیروز خود (شنبه) خبری جنجالی و عجیب را منتشر کرد. این روزنامه‌ مادریدی که طرفدار رئال مادرید است، نوشت که مشکل بیل جدی است و او باید زیر تیغ جراحان قرار گیرد.

این خبر "مارکا" واکنش شدید مدیر برنامه‌های بیل را به دنبال داشت. جاناتان بارنت خبر مارکا را یاوه گویی محض دانست و اعلام کرد بیل هفته‌ آینده به میدان خواهد رفت. او گفت: به خبرنگار مارکا گفتم چنین سخنانی حماقت محض و یاوه گویی بیش نیست. همه آنچه این روزنامه‌ اسپانیایی منتشر کرد، دروغ است. چنین خبری حماقت و کاری غیرمسئولانه از روزنامه‌ "مارکا" بود. نباید چنین شایعه‌هایی منتشر شود. بیل تست پزشکی رئال مادرید را با موفقیت پشت سر گذاشت و الان هیچ مشکلی ندارد. قرارداد بیل گران‌ قیمت‌ترین قرارداد در تاریخ فوتبال بوده است و اگر مشکلی وجود می‌داشت بدون شک انجام نمی‌شد.

مدیر برنامه‌های بیل درباره بازگشت این بازیکن ولزی به میادین این گونه سخن گفت: بیل به زودی به تمرین رئال برخواهد گشت. احتمال می‌دهیم که او در دیدار هفته آینده رئال مادرید به میدان برود. البته همه چیز بستگی به نظر کارلو آنچلوتی دارد. هواداران رئال مادرید باید آرامش خود را حفظ کنند؛ چرا که بیل هفته‌ آینده بدون هیچ مشکلی برای رئال به میدان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها