کد خبر: ۱۷۳۷۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
عضو هيات مديره باشگاه استقلال مي‌گويد درباره ماندن يا نماندن علي فتح‌الله‌زاده، ملاک اظهارات سرپرست وزارت ورزش است.
حسن زماني درباره جلسه روز شنبه هيات مديره باشگاه استقلال گفت: اين جلسه، در راستاي جلسات معمول هيات مديره استقلال بود و بحث‌هايي مثل گزارشي از برنامه‌هاي فني تيم يا گزارشي از وضعيت اجرايي باشگاه ارائه شد و اعضاي هيات مديره نيز پيشنهاداتشان را ارائه دادند. به هرحال قرار شد جلسه بعدي‌اي هم در اين‌باره پيش بيني شود تا تصميمات لازمه اتخاذ شود.

به گزارش ايسنا،او در ادامه و در پاسخ به سوالي مبني بر شايعات برکناري فتح‌الله‌زاده از مديرعاملي استقلال، اظهار کرد: براي ما ملاک صحبتي است که سرپرست محترم وزرات ورزش داشته و به طور قطع و دربازه زماني فعلي اين مسئله صحت ندارد. باشگاه بزرگي مثل استقلال در مسائلي اين چنين خيلي حساب شده کار مي‌کند و دليلي ندارد که دست به اقداماتي سريع و بدون برنامه بزند.

عضو هيات مديره استقلال در پاسخ به سوالي مبني بر زمان حل مشکل مالي استقلال، تصريح کرد: مسئله مالي مشکل تنها استقلال نيست و اکثر تيم‌هاي ليگ درگير اين مشکل هستند. به هرحال من مي‌پذيرم که هواداران استقلال توقع دارند اين مشکلات حل شود و از سويي ديگر هم اعتقاد دارم که بسياري از مشکلات استقلال از ابتداي فصل کم شده است. ان‌شاءالله و با درايت هيات مديره، از نيم فصل به آن طرف، وضعيت مالي و مشکلات اقتصادي اين تيم تا حد چشم گيري کاهش يابد.

زماني در پاسخ به اين سوال که چقدر از عملکرد فني استقلال در نيم فصل نخست راضي است، بيان کرد: فکر مي‌کنم که کادرفني و بازيکنان استقلال تلاششان را واقعا کرده‌اند و حتي به جمع چهار تيم برتر آسيا هم راه پيدا کردند. فکر مي کنم اگر کمي خوش شانس بودند، حتي توان قهرماني هم داشتند. در فضاي اين تيم رفاقت وجود دارد و نواقص را هم با هوشياري سرمربي حل مي‌کنيم. در مجموع از وضعيت تيم راضي هستيم و اميدواريم تا پايان نيم فصل به جايگاه واقعيمان برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها