کد خبر: ۱۷۳۷۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: بعد از بازي با تايلند سرمربي تيم ملي براي نهايي شدن محل کمپ تيم ملي در جام جهاني به برزيل مي‌رود.
مهدي محمد نبي اظهار داشت: بعد از بازي با تايلند قرار است کي‌روش براي نهايي شدن محل کمپ تيم ملي در برزيل به اين کشور سفر کند. سه کمپ تمريني مدنظر کي‌روش است که بايد يکي از آنها نهايي شود. شايد لازم باشد که خودم هم به برزيل بروم که در اين صورت اگر لازم بود من هم مي روم.

به گزارش فارس ، وي در خصوص اينکه گفته مي شود فدراسيون فوتبال به دنبال راهي است تا پاداش صعود به جام جهاني به اشکان دژاگه که در بازي با کره جنوبي به دليل مصدوميت حضور نداشت، برسد، گفت: پاداش هايي که از سوي فدراسيون در نظر گرفته شده به همه بازيکنان داده شده است اما مورد پاداش وزارت ورزش هم در حال بررسي هستيم تا اين اتفاق هم بيفتد.

نبي همچنين در مورد صعود تيم ملي جوانان به مسابقات قهرماني آسيا و اينکه گفته مي شود بعد از مسابقات جام جهاني زير 17 ساله ها قرار است علي دوستي سرمربي جوانان شود، اظهار داشت: آقاي دوستي همين الان هم مديرفني تيم جوانان است و اين مسئله فرقي نمي کند. ما خوشحاليم که اين تيم به مرحله نهايي صعود کرد.

وي در پايان در مورد زمان اردوي بعدي تيم ملي گفت: 19 آبان اردوي بعدي تيم ملي خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها