کد خبر: ۱۷۳۶۷۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
بازرسان کنفدراسيون فوتبال آسيا امروز صبح در اهواز حضور يافتند و در اولين اقدام خود از باشگاه فولاد خوزستان بازديد کردند.
به نقل از سايت باشگاه فولاد خوزستان، هيئت اعزامي AFC متشکل از ماهاجان واسوده وان بازرس کميته حقوقي (Mahajan Vasudevan)، استيو کيم رئيس کميته تحقيقات (Steve Kim)، کوين اونگ رئيس کميته مالي (Kevin Ong) در بدو ورودشان به فرودگاه اهواز مورد استقبال تني چند از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفتند.

دهکردي در حضور بازرسان AFC: فولاد خوزستان جزو باشگاه هاي حرفه اي فوتبال آسياست

هيئت اعزامي از کنفدراسيون فوتبال آسيا در جريان حضورشان در اهواز به منظور بازديد از امکانات باشگاه فولاد خوزستان و همچنين استاديوم غدير در يک جلسه مشترک با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان نقطه نظرات خود را بيان کردند.

در اين جلسه که از ساعت 10 امروز صبح در سالن کنفرانس هاي باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عرض خوشامدگويي به بازرسان AFC اظهار داشت: از زمان بازديد سال گذشته اين هيئت تا کنون سعي شده که بر اساس قوانين و اصول فوتبال حرفه اي مطابق با AFC عمل کرده و شرايط باشگاه را از گذشته نيز بهتر کنيم، امروز هم با تلاش اعضاء باشگاه فولاد خوزستان توانسته ايم يک بروزرساني را در ساختار باشگاه داشته باشيم و نسبت به ديدار سال گذشته همکاران شما، خوشبختانه بخش بيشتري از نواقص را رفع کنيم.

سيف الله دهکردي در ادامه به جايگاه و پيشينه اين باشگاه در فوتبال ايران اشاره کرد و افزود: فولادخوزستان پيشينه اي پر افتخار دارد، يک قهرماني در ليگ برتر ايران، چندين قهرماني و نايب قهرماني در ليگ هاي پايه فوتبال کشور، آکادمي فوتبال حرفه اي، داشتن بازيکن در رده هاي گوناگون تيم هاي ملي فوتبال،امکانات زيربنايي شامل چند زمين چمن، سالن تکنيک سرپوشيده، استخر سرپوشيده و مدرن بخشي از امکانات ما است که در حال بهره برداري بوده و استفاده لازم را از آن داريم و البته کارهاي بزرگي را نيز در دست انجام است که از جمله آنها مي توانم به ساخت يکي از مجهزترين استاديوم هاي کشور و يک هتل اشاره کنم.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان خطاب به بازرسان AFC اظهار داشت: خيلي خوشحالم که باشگاه فولاد خوزستان بدون داشتن حتي يک ريال بدهي، توانسته است در رده هاي گوناگون فوتبال، اصول حرفه اي را دنبال کند و بنده معتقد هستم که باشگاه فولاد خوزستان با توجه به جايگاه و اهميتش در فوتبال منطقه مي تواند يکي از حرفه اي ترين باشگاه هاي فوتبال آسيا باشد.

دهکردي افزود: شرايط کار در يک استان فوتبالي مانند خوزستان متفاوت از هرجاي ديگر بوده چرا که انتظارات از تيم ها نيز بالاست، اين استان همواره در رده هاي فوتبال کشور حضور داشته است و با نگاهي به تاريخچه نفرات تيم هاي ملي مي توان تعداد بازيکنان خوزستاني را با اختلاف زيادي از ديگر مناطق کشور مشاهده کرد، امروز نيز باشگاه فولاد خوزستان به دنبال همين اصول است و با انجام اقدامات زيربنايي توانسته ايم در سال گذشته به امتيازهاي خوبي برسيم که از آن جمله مي توان به درخشش تيم هاي اين باشگاه در ليگ هاي مختلف اشاره کرد؛ در ليگ برتر بزرگسالان علاوه بر کسب مقام چهارمي جواز حضور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا را کسب کرديم و در حال حاضر نيز تيم ما صدرنشين ليگ برتر مي باشند.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اهميت ليگ هاي پايه در فوتبال ايران و چگونگي برگزاري آنها نيز اظهار داشت: خوشبختانه فوتبال ايران در ليگ هاي پايه به مرحله رشد رسيده است و شکل و شمايل برگزاري اين ليگ ها دست کمي از ليگ برتر فوتبال ايران ندارد و در رده هايي چون جوانان و اميدها حساسيت ها بسيار زياد است، البته ما نيز توانسته ايم جايگاه خودمان را در ميان ديگر تيم ها حفظ کرده و حتي به عنوان برترين باشگاه حاضر در رقابت هاي پايه کشور شناخته شويم؛ در فصل گذشته فولاد قهرمان ليگ برتر نونهالان شد و در حال حاضر نيز از سه بازي انجام داده سه پيروزي پر گل کسب کرده است. تيم هاي مدارس فوتبال، نوجوانان، جوانان و اميدهاي فولاد در فصل گذشته با اختلاف اندکي از تيم نخست مقام ارزشمند نايب قهرماني را کسب کردند و در اين فصل نيز به تلاش خود ادامه مي دهند.

بازرس کميته حقوقي AFC: فولاد خوزستان مجوز حرفه اي را از کنفدراسيون فوتبال آسيا کسب کرده است

در ادامه اين جلسه، ماهاجان واسوده وان(Mahajan Vasudevan)،بازرس کميته حقوقي کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز بيان تشکر از ميزباني باشگاه فولاد خوزستان از اين هيئت و توضيحات ارائه شده اظهار داشت: از اين بازديد خيلي خوشحاليم،در زمان ورود اقدامات و کارهايي که در دست انجام است را مشاهده کرديم، مايلم که اعلام کنم اين هيئت در گذشته نيز درخصوص مراحل صدور مجوز حرفه اي از اين باشگاه بازديدي داشته است و البته مي دانيم که فولاد خوزستان مجوز حرفه اي را از کنفدراسيون فوتبال آسيا کسب کرده است و ما هم اينک براي بررسي جزئيات و نگاهي به اقدامات انجام شده حضور داريم.

بازرس کميته حقوقي کنفدراسيون فوتبال آسيا خطاب به مسئولان باشگاه فولاد خوزستان،افزود: در هنگام ورود متوجه تشکيلات و ساخت استاديوم اختصاصي مجهز شما بوديم و از اين بابت خيلي خوشحاليم.

رئيس کميته تحقيقات AFC: ساخت استاديوم اختصاصي فولاد خوزستان پيشرفت خوبي داشته است

استيو کيم (Steve Kim)،اظهار داشت: بنده در سال 2011 به همراه ديگر همکارانم به اهواز سفري داشته و در آن زمان نيز مراحل ساخت اين استاديوم را از نزديک مشاهده کرديم و خوشحالم که امروز تغييرات زيادي در اين پروژه شاهدم.

رئيس کميته تحقيقات کنفدراسيون فوتبال آسيا، اظهار داشت: تيم هاي فوتبال شما رشد خوبي داشته اند و قطعا جاي تعجب ندارد که شاهد حضور تيم بزرگسالان شما در صدر جدول ليگ برتر و حضور بازيکنانتان در رده هاي مختلف تيم ملي ايران باشيم.

در اين ميان سيف الله دهکردي نيز خطاب به وي اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان براي بهره بردن از بازيکنان بومي و پرورش يافته آکادمي خود يک تيم دوم نيز به نام فولادنوين خوزستان دارد، اين تيم در ليگ دسته دوم فوتبال کشور شرکت داشته و بر اساس برنامه ريزي خروجي تيم هاي پايه ما در اين تيم عضو هستند.

استيو کيم:اميدوارم شاهد انجام بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا در استاديوم اختصاصي فولاد باشيم

در جريان نشست بازرسان کنفدراسيون فوتبال آسيا با مسئولان باشگاه فولاد، رئيس کميته تحقيقات اين کنفدراسيون اظهار اميدواري کرد که در آينده شاهد برگزاري يک ديدار رسمي در چارچوب جام باشگاه هاي آسيا در استاديوم در حال ساخت باشگاه فولاد خوزستان باشيم.

استيو کيم (Steve Kim) يکي از نيازهاي باشگاه هاي فوتبال را داشتن امکانات بروز عنوان کرد و از مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخواست نمود تا توضيحاتي در رابطه با استانداردهاي استاديوم در دست ساخت اين باشگاه و زمان بهره برداري از آن را بيان کنند.

مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان نيز در پاسخ به اين سوال رئيس کميته تحقيقات AFC،اظهار داشت: براي انجام يک کار بدون عيب و نقص از ابتداي کار تمامي استانداردها و مقرارات AFC براي ساخت يک استاديوم را در اختيار پيمانکار اين پروژه قرار داديم و ايشان و تيمشان نيز تحقيقات زيادي براي انجام يک کار اصولي داشته اند،به همين منظور بازديدهايي از برترين استاديوم هاي جهان داشته و نمونه هايي را حتي مورد مطالعه دفيف قرار داده اند.

سيف الله دهکردي همچنين در رابطه با زمان بهره برداري از اين پروژه نيز اظهار داشت: روند کار در ماه هاي گذشته سرعت بسيار خوبي گرفته است و در کل اميدواريم که در اين کار نيز انجام پذيرد، وي همچنين خطاب به هيات اعزامي از کنفدراسيون فوتبال آسيا اظهار داشت: انشاء الله در زمان بهره برداري از شما نيز دعوت به عمل مي آوريم تا در اين مراسم حضور داشته باشيد و ما را مفتخر کنيد.

در همين حال رئيس کميته تحقيقات AFC اظهار اميدواري کرد که در آينده شاهد برگزاري يک ديدار رسمي در چارچوب جام باشگاه هاي آسيا در استاديوم در حال ساخت باشگاه فولاد خوزستان باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها