کد خبر: ۱۷۳۶۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
کاپیتان فولاد خوزستان گفت: «در مورد ليست تيم ملي حرف نمي‌زنم، تلاش مي‌كنم.»

598؛ بعد از اينكه ليست تيم ملي اعلام شد و نام بختيار رحماني در آن نبود، مصاحبه‌اي تند و تيز از اين بازيكن منتشر شد. مصاحبه‌اي كه در آن بختيار گفته بود: «آقاي كی روش! بهتر است چشمانتان را باز كنيد!»

 

در آن مقطع بيان كردن چنين حرف‌هايي خيلي عجيب نبود چون همه مي‌دانستند بختيار خيلي ناراحت است و حق خود مي‌داند در تيم ملي باشد اما اين اتفاق نيفتاد. بعد از آن هيچ خبري از كاپيتان فولادي‌ها نبود و حتي مسئولان باشگاه نمي‌دانستند بختيار رحماني كجاست و چه مي‌كند چون تلفن‌هايش خاموش بودند تا اينكه ديروز بالاخره آن مصاحبه باعث شد بختيار گوشي‌هايش را روشن كند و نسبت به آن مصاحبه واكنش نشان دهد. رحماني كه مصاحبه منتشر شده را كذب مي‌داند، در مورد اتفاقات اخير صحبت مي‌كند.

 

* چه شد؟ مدتي از شما خبري نبود؟

- من مدتي ايران نبودم اما وقتي آمدم ديدم يكي از سايت‌ها به نقل از من مصاحبه‌اي زده كه خيلي برايم عجيب بود. اين سايت البته هميشه جزو سايت‌هايي بوده كه براي من ارزش زيادي داشته و هنوز هم دارد. به همين خاطر هم نمي‌خواهم شكايت كنم اما به جان فرزندم قسم من چنين حرف‌هايي نزدم. من نگفتم آقاي كی روش چرا چشم‌هايت را بستي و بازي‌ها را نمي‌بيني! اينها را از قول من نوشتند. اين مساله ممكن است كدورت به وجود بياورد و كی روش را ناراحت كند. من جوان هستم و همچنان اميدوارم به تيم ملي برسم. پس نمي‌خواهم مسائل حاشيه‌اي و كدورت‌ها برايم مشكل‌ساز شود. من باز هم مي‌گويم واقعا حرفي نزدم. اگر حرفي زدم بيايند صداي ضبط شده‌ام را بياورند.

 

* اما از ليست تيم ملي ناراحت هم بودي!

- من ناراحت شدم اما دوست نداشتم حرفي بزنم. بالاخره وقت زياد است براي رسيدن به تيم ملي و من بايد تلاشم را بيشتر كنم تا به حقم برسم.

 

* انگار از عليرضا منصوريان هم به خاطر دعوت نشدن به تيم زير 22 سال دلخور بودي.

- نه، من نوكر علي آقا هم هستم.

 

* اما ظاهرا به خاطر اينكه در ابتدا اسمت در ليست بود اما بعد از آن فقط شهاب كرمي دعوت شد، ناراحت شدي!

- نه، من براي بزرگسالان بودم و شهاب براي زير 22 سال. اين جوري كه حسين آقا گفته بود در ليستي كه فدراسيون براي باشگاه فرستاده بود من در ليست تيم بزرگسالان بودم و شهاب در ليست تيم زير 22 سال.

 

* يعني فدراسيون گفته بود در ليست كی روش هستي اما زماني كه ليست اعلام شد خبري نشد؟!

- بله، ظاهرا اين طور بود اما وقتي ليست منتشر شد اسم من نبود.

 

* اين مساله باعث نشد واكنش نشان بدهي؟

- نه، من دوست ندارم كدورتي به وجود بيايد. من مي‌خواستم ساكت بمانم و تلاشم را بيشتر كنم تا دوباره شانس دعوت شدن را به دست بياورم.

 

* اما به هر حال باشگاه و آقاي فركي واكنش نشان داد و از شما دفاع كردند...

- من كاري به اين كارها ندارم. باشگاه و آقاي فركي مي‌توانند حرف بزنند. من ممنون آنها هم هستم اما خودم دوست داشتم ساكت باشم. در اين مدت تماس‌هاي زيادي با من گرفته شد تا حرف بزنم اما جواب ندادم چون دوست دارم به تيم ملي برسم. واقعا هيچ مصاحبه‌اي انجام ندادم.

 

* در اين مدت كجا بودي؟ ظاهرا باشگاه هم اطلاع چنداني از شما نداشت!

- ايران نبودم. با خانواده‌ام به مسافرت رفتيم تا ذهنم آزاد شود و سرحال و قبراق برگردم و در خدمت تيمم باشم.

 

* خب، اوضاع و احوال فولاد چطور است؟

- خدا را شكر اوضاع تيم خوب است. چند روزي است كه تمرينات‌مان را شروع كرديم تا بازي خوبي انجام دهيم. در كل بعد از باخت، مصمم‌تر شديم تا با قدرت بيشتري كار كنيم و نتايج خوبي بگيريم تا نيم‌فصل را با قهرماني پشت سر بگذاريم.

 

* بازي روبروي تيم مجيد جلالي چطور است؟

- من تا به حال روبروي تيم‌هاي جلالي بازي نكردم اما تفكرات آقا مجيد را خوب مي‌شناسم و فكر مي‌كنم اين مساله به نفع ما است.

 

* در جريان مصاحبه مجيد جلالي در مورد فولاد هستي؟

- بله، اتفاقاً جمعه با مربيان تيم نشسته بوديم و داشتيم مي‌گفتيم اين حرف‌ها خيلي خنده‌دار است. من در آن 8 بازي آخر فصل كه آقا مجيد هميشه در موردش صحبت مي‌كند بودم و قسم مي‌خورم هيچ اتفاقي عليه جلالي در آن بازي‌ها نيفتاده است. پس آقاي جلالي نياز نيست اين حرف‌ها را بزند و پل‌هاي پشت سرش را خراب كند. از قديم گفتند كوه به كوه نمي‌رسد اما آدم به آدم مي‌رسد. دنيا خيلي كوچك است و شايد باز هم گذر آقاي جلالي به فولاد و خوزستان بيفتد. اين حرف‌ها خيلي بد است و مطمئن باشيد در ذهن مردم خوزستان مي‌ماند چون خوزستاني‌ها با فوتبال زندگي مي‌كنند و چيزي را از ياد نمي‌برند. نه خوبي‌ها را، نه بدي‌ها را. من آقا مجيد را خيلي دوست دارم اما اين خوب نيست كه در مورد تيم سابقش چنين حرف‌هايي بزند.

 

* پس شما مطمئن هستي كه دلالي در فولاد خوزستان نيست؟

- صد در صد. شك ندارم. من سال‌هاي زيادي در خوزستان و فولاد بودم و مي‌دانم كه چنين نيست. خدا شاهد است كه من چيزي در مورد دلال در اهواز نديدم. شايد جلالي در مورد اتفاقاتي صحبت مي‌كند كه بعضي اوقات مي‌افتد و كسي نمي‌داند از طرف چه كسي است.

 

* چه اتفاقاتي؟!

- يكسري اتفاقات كه ديگر عادي شده. مثلا قبل از بازي با استقلال چند نفر به من زنگ زدند و گفتند كه مقابل استقلال ضعيف بازي كن. من مطمئن بودم كه از طرف باشگاه نبود و به همين دليل حرفي نزدم و كار خودم را انجام دادم. آدم نبايد با يك تلفن كه معلوم نيست از طرف هوادار است يا هر كس ديگر، چنين حرف‌هايي بزند. شايد براي آقا مجيد هم چنين اتفاقي افتاد و مثلا كسي زنگ زد و گفت كه دلال است و بايد از آنجا برود اما آقا مجيد نبايد اين حرف‌ها را باور كند.

 

* تو چه واكنشي به اين تماس‌ها داشتي؟

- من هم حرفه‌اي هستم و بازي هميشگي‌ام را انجام دادم. اتفاقا 2، 3 بار هم زنگ زدند اما مي‌دانستم كار استقلال نيست. اگر بازيكن حرفه‌اي باشد، اين مسائل نبايد روي كارش اثر بگذارد. من هم هيچ وقت چنين كاري را نكردم و نخواهم كرد. ضمن اينكه مي‌دانم استقلال هم همينطور مرا مي‌خواهد و نيازي به اين كارها نيست! شايد براي آقا مجيد هم چنين اتفاقي افتاد و از اين جور آدم‌ها زنگ زدند و گفتند ما دلال هستيم اما جلالي نبايد بگويد از طرف فولاد يا در خوزستان است. شايد عده‌اي بخواهند شيطنت كنند.

 

* به هر حال صحبت‌هاي جلالي جاي تعمق دارد.

- من به‌عنوان كاپيتان فولاد قسم مي‌خورم كه صحبت‌هاي آقاي جلالي درست نيست.

 

* خب بازي با تراكتور را چطور مي‌بيني؟

- يك بازي 6 امتيازي است كه ما بايد حتما نتيجه بگيريم.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها