کد خبر: ۱۷۳۳۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
تهران - تمرين امروز (شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس تهران در حالي برگزار شد كه «علي دايي» به بازيكنان هشدار داد، حرف زدن و داوري كردن در تمرين ممنوع است.
به گزارش ايرنا، تمرين سرخ پوشان ساعت ۱۶ امروز (شنبه) آغاز شد و ۶ بازيكن ملي پوش اين تيم و دو بازيكني كه به همراه تيم فوتبال اميد ايران عازم عمان شده اند، به همراه كريم باقري و سعيد شيريني غايب بودند.
«مجتبي محرمي» كه مدتي به دليل بيماري بستري بود، امروز در محل تمرين سرخ پوشان حاضر شد و با علي دايي و ديگر اعضاي كادر فني خوش و بش كرد.
پيش از آغاز تمرين، تعدادي از بازيكنان از جمله حميدرضا علي عسگري، سيدمهدي سيدصالحي و قاسم دهنوي به طور اختصاصي تمرين كردند.
علي دايي، ۳۰ دقيقه ابتدايي را نظاره گر تمرين بود و سپس هدايت تمرين را برعهده گرفت.
بازيكنان پرسپوليس ابتدا ۲۰ دقيقه، بدن هاي خود را گرم كردند و سپس كار با توپ و عبور از بازيكن مستقيم، ارسال پاس هاي بلند، فوتبال تحت فشار، بازي درون گروهي در نيمي از زمين با دروازه كوچك و شوت به دروازه را در دستور كار خود قرار دادند.
در تمرين امروز، علي دايي با تذكر جدي به بازيكنان اعلام كرد، حرف زدن و داوري در تمرين ممنوع است.
«عليرضا حقيقي» سنگربان تيم پرسپوليس كه در روزهاي گذشته به دليل سفر به روسيه و انجام امور شخصي در تمرينات غايب بود، امروز در تمرين حضور يافت.
«پيام صادقيان» نيز كه در تمرين قبلي به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين مي كرد، امروز همراه با ساير اعضاي تيم در كارهاي گروهي شركت كرد.
مسوولان تداركات تيم پرسپوليس به دليل سردي هوا، گرمكن هاي جديدي در اختيار اعضاي تيم قرار داده بودند. در حاشيه تمرين امروز مقداري مكمل دارويي به كادر پزشكي پرسپوليس تحويل داده شد.
حدود ۵۰ هوادار از جمله كاپيتان تيم كوچولوهاي پرسپوليس در سكوت مطلق فقط به مشاهده تمرين پرداختند.
تمرين تيم پرسپوليس ۴۸ ساعت پيش از بازي مقابل داماش گيلان بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
همچنين خبرنگاران اجازه حضور در تمرين بدنسازي صبح فردا (يكشنبه) سرخ پوشان را ندارند اما حضور آنان در تمرين نوبت عصر فردا مشكلي ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها