کد خبر: ۱۷۳۲۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فرکي باعث شد که به تيم ملي دعوت نشوم و اين براي من ناراحت‌کننده است.
فرزاد حاتمي زماني که به فولاد خوزستان پيوست به هيچ عنوان تصور نمي‌کرد با اين شرايط بد مواجه شود. او که به قول خودش فقط با درخواست حسين فرکي راهي اهواز شده است حالا نيمکت‌نشين شده و از بي‌اعتمادي سرمربي فولاد نسبت به خودش صحبت مي‌کند.

با اين حال حاتمي اميدوار است که شرايط در بازي‌هاي آينده تغيير کرده و به ترکيب اصلي فولاد راه پيدا کند. مهاجم فولاد در اين مدت سکوت کرده بود ولي پس از هفته‌ها اين سکوت را شکست و به سوالات تسنيم پاسخ داد، گفت‌وگويي که در زير مي‌آيد:

*چرا در ترکيب فولاد بازي نمي‌کني؟

من در هفته‌هاي اول بازي مي‌کردم و در 4 مسابقه 2 گل زدم. بعد از آن حسين فرکي به من اعتماد نکرد. من الان نمي‌دانم واقعاً چرا به اهواز آمدم!

* بهتر نبود به پيشنهادهاي ديگر فکر مي‌کردي؟

من پيشنهادهاي خوبي داشتم ولي با شخص فرکي صحبت کردم و با خواسته او به اهواز آمدم.

* فرکي آن زمان به تو چه گفت؟

او گفت بازي‌ام را قبول دارد و از من خواست که به فولاد بروم ولي حالا نيمکت‌نشين شده‌ام. من با اعتماد فرکي به فولاد آمدم و شايد در تيم‌هاي ديگر شرايط مناسب‌تري پيدا مي‌کردم و پول بيشتري مي‌گرفتم. من فکر مي‌کردم اينجا بتوانم موفق باشم ولي همه چيز برعکس شد.

*اخيراً با فرکي حرف نزده‌اي؟

ما جلسه‌اي با هم داشتيم و صحبت‌هاي معمولي رد و بدل شد اما از اين جلسه چيزي دستگير من نشد. من به حسين آقا گفتم که اگر فرزاد 2 سال پيش بودم مصاحبه مي‌کردم ولي اين کار را انجام ندادم. من مي‌خواهم تلاش کنم تا بتوانم به ترکيب برسم و بازيکن مثمرثمري براي فولاد باشم. من خيلي چيزها را از دست دادم ولي از بودن در کنار مردم اهواز خوشحالم. من اصلاً گرماي اينجا را حس نکردم، چون تحت تاثير ميهمان‌نوازي و خونگرمي اهوازي‌ها قرار گرفتم.

* فکر مي‌کني شرايط تو در آينده تغيير کند؟

تمام تلاشم اين است که وضعيتم تغيير کند و دوست ندارم از فولاد جدا شوم. من خيلي خوب تمرين مي‌کنم ولي متاسفانه شرايط براي من خوب نيست.

*شايد به خاطر درخشش مهاجم برزيلي فولاد نيمکت نشين شدي؟

اصلاً بحث اين نيست که چه کسي بازي کند و بازي نکند. من در هفته‌هاي ابتدايي 2 گل زدم و نمي‌دانم به چه دليلي از ترکيب بيرون گذاشته شدم.وقتي عملکردم خوب بود پس چرا بايد نيمکت نشين مي‌شدم.

* از اينکه تيم ملي را از دست دادي خيلي ناراحتي، درست است؟

به کي‌روش حق مي‌دهم که دعوتم نکرد، چون او بيشتر دنبال نفراتي هست که بازي مي‌کنند. اي کاش کي‌روش اردوهاي قبلي را در نظر مي‌گرفت و با اين ديد به من نگاه مي‌کرد ولي به هر حال به او حق مي‌دهم. فرکي باعث شد که به تيم ملي دعوت نشوم و اين براي من ناراحت‌کننده است.

* پس قصد جدايي نداري؟

خير. من با اعتماد فرکي و با خواسته او به اهواز آمدم و حتي جواد نکونام نيز در جريان است. حالا سرمربي بايد کمک کند تا به شرايط گذشته برگردم. من در 3 بازي پاياني تيم ملي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني همراه با ديگر ملي‌پوشان بودم و آن تيم گلچين ليگ بود. فقط اميدوارم وضعيت تغيير کند و بتوانم به حقم برسم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها