کد خبر: ۱۷۳۲۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
هافبک سابق تیم‌های لیگ برتری می‌گوید قلعه‌نویی از زمانی که در استقلال اهواز بازی می‌کرد به دنبال آوردن او به استقلال تهران بوده و آمده تا به این تیم کمک کند.

به گزارش 598،داود حقی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره احتمال پیوستنش به استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: من در استقلال اهواز شاگرد آقای قلعه‌نویی بودم و چند وقت پیش با من صحبتی داشتند و گفتند که به تمرین استقلال بیایم. من هم چند روزی است در تمرینات حاضر هستم و اگر قسمت باشد در نیم فصل به استقلال می‌پیوندم و در خدمت هواداران و تیم بزرگ استقلال هستم. به هرحال من بازیکن آزاد هستم و مشکلی برای حضور در استقلال ندارم.

او در ادامه افزود: زمانی‌که در استقلال اهواز هم بودم، قلعه‌نویی می‌خواست تا مرا به استقلال تهران بیاورد اما قراردادم با تیم اهوازی سه ساله بود و راضی نشدند تا رضایت‌نامه ام را صادر کنند. به هرحال الان این فرصت پیش آمده تا به استقلال بپیوندم و خدا را شکر شرایط بدنی خوبی هم دارم. در این مدت تمرینات انفرادی داشتم و در تمرینات استقلال تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم.

هافبک سابق تیم‌های لیگ برتری ادامه داد: در تمرینات استقلال جو خوبی حاکم است و بازیکنان با یکدیگر رابطه نزدیکی دارند. این روزها از انگیزه خوبی برخوردارم و البته حفظ انگیزه، چیزی بوده که همواره آنرا ثابت نگاه داشته‌ام. اما این را هم می‌دانم که شرایط استقلال خاص‌تر از سایر تیم‌هاست و طبیعتا حواشی آن هم بیشتر است.

حقی در پاسخ به این سوال که چه پستی برایش در استقلال در نظر گرفته شده است، بیان کرد: من بطور کلی در پست هافبک نفوذی و هافبک طراح بازی کرده‌ام و در سیستم‌های مختلفی مثل 2-4-4 و 3-3-4 کار کرده‌ام. احتمال می‌دهم به عنوان هافبک طراح در استقلال روی من نظر داشته باشند. رسیدن در این برهه از زمان فوتبالیم به استقلال حتما خیریتی داشته و امیدوارم هرچه که اتفاق می‌افتد به نفع خودم و استقلال باشد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در خودش توانایی تاثیر گذاری در استقلال را می‌بیند، اظهار کرد: اگر این توانایی را در خودم نمی‌دیدم به استقلال نمی‌آمدم و بالتبع کادر فنی و امیرقلعه‌نویی هم احساس کرده که توانایی کمک به استقلال را دارم که به همکاری دعوتم کرده است. من تجربه خوبی دارم و از تجربه تلخ ذوب آهنم تا پیکانی که به خاطر رفاقت با ویسی به آنجا رفتم، استفاده می‌کنم و کارم را ادامه می‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها