کد خبر: ۱۷۳۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
دادستان تهران گفت: پرونده‌هاي مربوطه به ترور شهيد علي‌محمدي و همچنين مضروب شدن فروزش پس از صدور كيفرخواست به دادگاه رفت.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار قضايي فارس، عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب شهر تهران عصر امروز در ديدار با خبرنگاران رسانه‌ها با اعلام اين مطلب افزود: پرونده شهيد علي‌محمدي كه در آن فردي متهم به ترور بود پس از صدور كيفرخواست روانه دادگاه شد.

وي افزود: در كنار اين پرونده، پرونده مجروح شدن فردي به نام فرزاد فروزش كه توسط دو جوان مجروح شده بود نيز تكميل شد و پس از صدور كيفرخواست اين پرونده نيز به دادگاه فرستاده شد.

جعفري دولت‌آبادي با اشاره به اين مطلب كه دادگاه رسيدگي به پرونده رها‌سازي بيماران با 11 متهم برگزار شد و اين افراد محاكمه شدند، گفت: منتظريم تا شعبه رسيدگي‌كننده حكم مربوطه را صادر كند.

دادستان عمومي و انقلاب تهران درباره پرونده طلبه ناهي از منكر به نام علي خليلي نيز گفت: در اين پرونده به دليل عدم ثبات وضعيت جسمي اين طلبه هنوز پرونده به نتيجه نرسيده است و بازپرس منتظر است تا بتواند با خود اين طلبه در مورد نحوه وقوع حادثه صحبت داشته باشد.

وي افزود: در اين پرونده 5 نفر متهم دستگير شدند كه يك نفر ضارب است و 4 نفر ديگر همراهان اين فرد بوده‌اند.

جعفري دولت‌آبادي تصريح كرد: بخش ديگري در اين پرونده وجود دارد كه مربوط به تخلف بيمارستان‌ها در پذيرش اين طلبه بوده است كه اين بخش از پرونده نيز در دادسراي جرائم پزشكي در حال رسيدگي است.

عالي‌ترين مقام دادستاني تهران همچنين با اشاره به اين مطلب كه دو پرونده مربوط به بازداشت افراد دولتي منتسب به جريان خاص تكميل شده است، گفت: اين پرونده نيز به دادگاه فرستاده شده است.

وي همچنين درباره پرونده سي‌دي مستند "ظهور نزديك است " گفت: براي متهمان اين پرونده كيفرخواست صادر شده است و پرونده به دادگاه ويژه روحانيت فرستاده شده است.

جعفري دولت‌آبادي همچنين در رابطه با پرونده ترور رضايي‌نژاد گفت: در اينكه اين پرونده حتماً ترور بوده است شكي نيست و بحث قضايي پرونده در دادسراي تهران در حال رسيدگي است.

وي همچنين به موضوع قتل يك وزنه‌بردار در شهريار اشاره كرد و گفت: اين فرد كه از وزنه‌برداران سابق بود، به اشتباه مضروب و به قتل رسيد و در حال حاضر يك متهم در اين پرونده دستگير شده است اما متهم اصلي همچنان متواري است.

دادستان عمومي و انقلاب تهران درباره به قتل رسيدن دختر يكي از نمايندگان سابق مجلس نيز گفت: چندي قبل جسد دختر جواني در منطقه كهريزك كشف شد كه در حال حاضر پرونده آن در دادستاني شهرري مفتوح است و دادستان به جديت در حال رسيدگي به آن است.

جعفري دولت‌آبادي به موضوع حادثه ريزش چاه و مدفون شدن دو نفر چاه‌كن در شرق تهران اشاره كرد و گفت: در اين حادثه دلخراش دو نفر فوت كردند و در حال حاضر دو متهم بازداشت‌ شده‌اند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به جلسه صبح امروزش در ستاد جرائم خاص اشاره كرد و گفت: خوشبختانه امروز مسئولان شهر تهران در اين جلسه حاضر شدند و هماهنگي‌هاي خوبي در باب مبارزه با مواد مخدر و دستگيري معتادان اتخاذ شد.

دادستان عمومي و انقلاب تهران افزود: عزم مسئولان در به ثمر رسيدن تصميمات مربوط به جمع‌آوري معتادان جدي است و به زودي با اين آسيب جدي ظرف مدت زمان مشخص برخورد خواهد شد.

وي افزود: در حال حاضر دستگير شدگان در باب مواد مخدر در كمپ‌ها نگهداري مي‌شوند و انشاءالله ظرف چند ماه آينده تصميمات خوبي در اين راستا اتخاذ مي‌شود تا سيماي شهر مرتب شود.

جعفري دولت‌آبادي افزود: به موجب تصميم‌گيري جديد داستان تهران پرونده مربوط به اشرار در دادسراي شهيد مقدس تجميع شده و به زودي دستورالعملي تنظيم شده و منتشر مي‌شود.

دادستان عمومي و انقلاب تهران در پخش پاياني سخنان خود به موضوع دستگيري محكوم پرونده فرودگاه پيام اشاره كرد و گفت: "ع. ت " محكوم اين پرونده به تازگي از سوي دادستاني دستگير شده تا اجراي حكم شود.

وي افزود: اين متهم مدعي شده و رد مال شكاك خود را انجام داده در حالي كه تحقيقات ما حاكي از آن است چنين ادعايي صحت ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها