کد خبر: ۱۷۲۸۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
علي‌رغم اين که خيلي‌ها فکر مي‌کردند پيام صادقيان جزو ليست کارلوس کي‌روش باشد اما اين اتفاق نيفتاد و بازيکن جوان پرسپوليس‌ با دعوت عليرضا منصوريان راهي کمپ تيم ملي اميد شد تا خودش را براي بازي با عمان آماده کند.
به گزارش 598 به نقل از 90: علي‌رغم اين که خيلي‌ها فکر مي‌کردند پيام صادقيان جزو ليست کارلوس کي‌روش باشد اما اين اتفاق نيفتاد و بازيکن جوان پرسپوليس‌ با دعوت عليرضا منصوريان راهي کمپ تيم ملي اميد شد تا خودش را براي بازي با عمان آماده کند. صادقيان در گفتگويي با 90 شرکت کرد که در زير مي‌آيد.
90: بالاخره در اردوي تيم ملي اميد حاضر شدي؟
بله، دو روزي است اينجا آمدم. جو بسيار خوب است و اميدوارم در بازي با عمان بتوانيم به هر 3 امتياز برسيم. حتي اکثر افرادي که مرا در کمپ ديدند مي‌گفتند انتظار داشتيم تو را در اردوي تيم ملي بزرگسالان ببينيم اينجا چه کار مي‌کني؟
90: خودت از اين موضوع ناراحت نيستي؟
خير، براي چي بايد ناراحت باشم؟! تيم ملي اميد و بزرگسال فرقي با هم نمي‌کند. هر دو رده تيم ملي براي موفقيت و سربلندي نام ايران تلاش مي‌کنند. من هم آمدم کار خودم را بکنم. بايد عمان را ببريم تا روحيه‌اي مضاعف در تمرين پرسپوليس‌ حضور پيدا کنم.
90: بعضي منابع مي‌‌گويند کي‌روش گفته صادقيان را به خاطر تيم ملي اميد دعوت نکردم اما در آينده چنين کاري مي‌کنم؟
واقعا؟! کي‌روش چنين حرفي زده؟! از اين خبر خوشحال شدم. هر چند بايد بگويم تيم ملي اميد هم براي مملکت‌مان است. من هم بازي‌هاي خودم را انجام دادم و حتم بدانيد اگر حقم باشد آقاي کي‌روش دعوتم مي‌کند. مطمئنا با قدرت و انگيزه فراوان کارم را در تيم ملي اميد دنبال مي‌کنم. تا انشاءا... در آينده‌اي نزديک به اهدافم برسم. براي بازيکنان تيم ملي بزرگسالان هم در ديدار با تايلند آرزوي موفقيت مي‌کنم اميدوارم دوستانم در اين بازي موفق باشند.
90: بعد از مدت‌ها در تيم ملي اميد دوباره کنار محسن مسلمان بازي خواهي کرد؟
بله. من دوباره به محسن رسيدم و از اين قضيه خيلي خوشحالم. همانطور که مي‌دانيد ما دو نفر زوج خوبي در خط مياني زمين هستيم. من و محسن به فوتبال يکديگر اعتماد و اعتقاد داريم. دوست دارم روزي اين بازيکن راهي پرسپوليس‌ شود. تلاش مي‌کنم در نيم فصل اين اتفاق بيفتد!
90: در ابتداي فصل هم براي پرسپوليسي شدن مسلمان خيلي تلاش کردي؟
بله، اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد. خيلي دوست دارم مسلمان پرسپوليس‌ شود منتظر نيم فصل هستم تا در خصوص او با آقاي دايي و سردار صحبت کنم.
90: ميناوند در مصاحبه‌اش گفته تو مي‌تواني نام پرسپوليس‌ را در تيم ملي و اروپا پرآوازه کني؟
آقا مهرداد لطف دارد. زماني که او بازي مي‌کرد من خيلي کوچولو بودم. اما مي‌دانم که يک چپ پاي کلاسيک بوده است. کمي از بازي‌هاي آقاي ميناوند خاطرم مانده. تمام تلاشم را مي‌کنم تا همانطور که وي گفته براي پرسپوليس‌ سنگ‌تمام بگذارم. به همين دليل به نحواحسن فقط به فکر ارائه بازي‌هايم هستم تا حرف آقامهرداد به اثبات برسد.
90: راستي اين که نکونام مانع دعوت تو به تيم ملي شده بدجوري سر زبان‌ها افتاده؟
به شخصه مي‌گويم که تو رو خدا اين حرف‌ها را نزنيد. بهتر است پشت آقا جواد چنين صحبت‌هايي ساخته و پرداخته نشود. حتم بدانيد نکونام با شنيدن اين صحبت‌ها بسيار ناراحت خواهد شد. بحث را در اين مورد جمع کنيد.
90: يعني تو اين شايعه را باور نکردي؟
نه که باور نمي‌کنم. چون مي‌دانم نکونام چنين کاري نمي‌کند.
90: استقبال منصوريان از تو چطور بود؟
علي‌آقا با من خيلي خوب است. ايشان واقعا يک مربي مدير و پردانشي است از اين که مي‌خواهم زيرنظر او کار کنم بسيار خوشحالم. علي آقا استقبال خوبي کرد و مي‌خواهم براي وي بهترين بازي‌هايم را انجام بدهم.
90: علي دايي با تو تماس نگرفت؟
اتفاقا آقاي دايي را در هتل ديدم با او به زبان ترکي صحبت کردم و از حرف‌هايش کلي انگيزه و روحيه گرفتيم.
90: مگر او چه گفت؟
به من گفت تو بازيکن خوبي هستي. در اينجا کارت را پرقدرت دنبال و در تمرينات خودت را اثبات کن.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها