کد خبر: ۱۷۲۶۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سفير ايتاليا جهت همکاري‌هاي نزديک با باشگاه استقلال اعلام آمادگي کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه استقلال، ظهر امروز لوکا جيانسانتي، سفير محترم ايتاليا در باشگاه استقلال حضور و با دکتر فتح‌الله‌زاده،‌ مديرعامل باشگاه استقلال ديدار و گفت‌وگو کرد. در اين جلسه دکتر فتح‌الله‌زاده حضور ايشان را در باشگاه استقلال تبريک گفتند.

سفير ايتاليا با ابراز خرسندي از حضور در باشگاه استقلال عنوان کرد: مي‌دانيم استقلال از تيم‌هاي پرطرفدار ايران و آسياست و سابقه و بناي خيلي خوبي دارد. شرايط به گونه‌اي است که مي‌توان نسبت به گذشته زمينه همکاري‌ها را بسيار بالا برد و براي همکاري برنامه‌ريزي بهتر داشت.

گفتني اينکه قرار شده در آينده نفراتي از ايران به ايتاليا سفر کرده و بالعکس از ايتاليا هم به ايران بيايند تا امکان ارتباط نزديک بين استقلال و فوتبال ايتاليا بررسي و همکاري‌هاي لازم انجام شود.

همچنين در اين نشست در رابطه با تاسيس مدرسه فوتبال،‌ همکاري پزشکي، ايجاد کلينيک‌ها، ديد و بازديد و به احتمال فراوان ترانسفر بازيکنان، صحبت‌هاي مثبتي انجام گرديد.همچنين براي آموزش دوره مربيگري براي پيشکسوتان استقلال در ايتاليا صحبت‌هاي مفيدي انجام شد.

علي فتح‌الله‌‌زاده،‌ مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار سايت باشگاه استقلال گفت: سفير ايتاليا در ايران اعلام کرد سفارت ايتاليا آمادگي همکاري‌هاي لازم را با باشگاه استقلال دارد تا هرچه زودتر باشگاه استقلال و فوتبال ايتاليا روابط دوجانبه و خوبي را باهم داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها