کد خبر: ۱۷۲۵۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: منتظر اعلام رأي محروميت قهرماني و ايلدروم به کميته داوران هستيم.

فريدون اصفهانيان در گفت‌وگو با فارس در مورد محروميت محسن قهرماني و ايلدروم يکي از کمک‌داوران گفت: من که در جلسات حضور نداشتم اما فقط همين را مي‌دانم که اين مسئله به کميسيون اصل 90 مجلس هم کشيده شد و به عقيده من بهتر بود قبل از مطرح شدن اين مسائل مستندات و ادله ارائه مي‌شد و پس از بررسي مستندات مسائل رسانه‌اي و شفاف‌سازي مي‌شد.

وي ادامه داد: ما نظر فني خود را در مورد آن ديدار به هيئت رسيدگي به تخلفات ارائه کرديم اما نمي‌دانيم مستندات ديگري هست يا نه ما هم از رسانه‌ها شنيديم که قهرماني و ايل‌دروم محروم شده‌اند و هنوز چيزي به طور رسمي و کتبي به ما اعلام نشده است.

اصفهانيان در مورد اينکه آيا اين راي را قانوني مي‌داند يا نه گفت: ما پيرو قانون هستيم. حتما فدراسيون روندي را طي کرده و در نهايت تصميم‌گيري کرده است و راي را طبق قاعده صادر کرده است اما بايد مستندات را هم ببينيم ما که نمي‌دانيم چه مستنداتي وجود داشته است. من در جلسه کميسيون اصل 90 مجلس هم بودم و نظرات خود را مطرح کرديم.

رئيس کميته داوران در مورد اينکه چقدر اين اتهام‌هاي مطرح شده در جامعه داوري را قبول دارد گفت: ممکن است در يک خانواده که پنج فرزند دارند چهار فرزند آن بسيار خوب و تحصيل‌کرده شوند و يک فرزند ناخلف شود پس والدين آن خانواده در جهت اصلاح آن يک نفر اقدام خواهند کرد.بنابراين ما هم مي‌گوييم بايد بررسي‌هاي بيشتر انجام شود و سپس در اين مورد شفاف‌سازي کنيم.

اصفهانيان در مورد اينکه شب گذشته مربي بدنساز پرسپوليس مدعي شد محسن قهرماني يک بازي را در آورده و پولي بابت آن طلبکار است گفت: هر کسي حرف‌هايي مي‌زند همين آقا مي‌گفت که من به عنوان شاهد به جلسه رفته‌ام اما اکنون متهم شده‌ است بنابراين همه چيز بايد ثابت شود. شايد حتي لازم باشد نيروهاي بخش‌ها و نهادهاي خارج از فدراسيون هم به اين مسائل رسيدگي کنند. من هم منتظرم تا حکم آنها به ما ابلاغ شود و بعد تصميم‌گيري کنيم. در مورد ايل‌دروم بايد بگويم که او مشکل فني داشته است اما همچنان منتظر اعلام راي کميته داوران هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها