کد خبر: ۱۷۲۴۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: «زمانی که دایی در کوچه‌های اردبیل فوتبال بازی می‌کرد من مدال قهرمانی جوانان ایران را کسب کردم.»

598؛ نادر فریادشیران در مورد بحث فساد در فوتبال اظهار داشت: «به صراحت می‌گویم ما در میان مربیان نیز این مشکل را داشتیم و معتقدم اگر مربی فساد داشت باید مادام العمر محروم شود نه اینکه از لیگ برتر به لیگ یک یا لیگ دو برود.»

 

وی درباره برخی اظهارات در مورد دارایی هایش گفت: «من قطعا میلیاردم. سلامتی میلیاردها ارزش دارد. از نظر مالی هم آنقدر دارایی دارم که به کسی نیاز ندارم اما اگر برخی آقایان نیاز دارند ما می توانیم به آنها کمک کنیم.»

 

مربی صبای قم در مورد اظهارات علی دایی و بحث باغ 2 میلیاردی خودش تصریح کرد: «من بحث او را نمی کنم اما هر چهره معروف و مربی بخواهد می تواند در باغ  من عروسی بگیرد.»

 

فریادشیران در مورد این گفته دایی که فردی در جایگاه او باید دارایی مناسب هم داشته باشد، تاکید کرد: «من هم همین را می‌گویم. من که مربی او بودم نباید داشته باشم و او باید داشته باشد؟ من به اندازه خودم دارایی دارم اما یادمان باشد که همه به دنبال درآمد حلال هستیم.»

 

وی درباره اینکه دایی گفته او اطلاعات زیادی ندارد، گفت: «او راست می گوید، من اطلاعات زیادی ندارم. زمانی که او در کوچه‌های اردبیل فوتبال بازی می کرد من مدال قهرمانی جوانان ایران را کسب کردم، دبیر فدراسیون پینگ و پنگ و تیراندازی، نایب رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل باشگاه استقلال بودم. معاون شهردار و قائم مقام ورزش همگانی کشور بودم، او راست می گوید که من از مدیران ورزش کشور نبودم.»

 

فریادشیران افزود: «دایی راست می گوید، من مربی تیم ملی نبودم. من بودم که به او می گفتم کم بدو یا زیاد بدو. دایی مرخصی‌هایش را از من می‌گرفت. او راست می گوید من بازیکن تیم ملی این مملکت نبودم. او می خواست به خرید خانه برود و بدون اجازه مایلی کهن این اجازه را به او می دادم.»

 

مربی صبا خاطرنشان کرد: «من اردبیلی هستم و به همین دلیل هوای دایی را داشتم اما وقتی شنیدم او به مایلی کهن فحش خانوادگی داده تحمل نکردم. دایی اگر شهامت دارد به روح پدرش که همسفر مکه من بوده قسم بخورد که این فحش را به مایلی کهن نداده است.»

 

فریادشیران درباره شکایت دایی از او و مایلی کهن و این گفته که تا پایان شکایتش را پیگیری می کند گفت: «اگر او گفته تا آخر هستم، ما هم تا ابد هستیم. من شکایتی از دایی نمی کنم. او در هر دادگاهی می خواهد شکایت کند. دادگاه لاهه، ویژه روحانیت، جزایی، کیفری، کارکنان دولت؛ در هر دادگاهی که دوست دارد شکایت کند ما هم جوابگو خواهیم بود.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها