کد خبر: ۱۷۲۴۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
برخی معتقدند امیرقلعه نویی به این دلیل از لاوره بازی نمی گیرد که جای خالی جباری را به رخ همه بکشد و احیانا اگر تیمش قهرمان لیگ سیزدهم شد باردیگر نبود جباری را دلیل این ناکامی اعلام کند.

598؛ نگاهی به کارنامه گوران لاوره، هافبک صربستانی که در فصل سیزدهم به استقلال آمد نشان می‌دهد این بازیکن سابقه پررنگی در فوتبال اروپا دارد.

 

اگر فصل قبل را کنار بگذاریم که این هافبک صربستانی تنها 8 بازی برای تیمش پارتیزان بلگراد انجام داد، او در سال‌های قبل همواره در ترکیب اصلی تیم‌هایش به میدان رفته است. لاوره چه آن زمان که برای تیم بارنزلی انگلیس بازی می‌کرد و چه آن زمان که برای باشگاه گروتینگن به میدان رفت درهمه حال یکی از بازیکنان ثابت تیم‌هایش بود.

 

در کارنامه این بازیکن بازی‌های بسیاری برای تیم گروتینگن و بارنزلی به ثبت رسیده که این نشان می‌دهد لاوره از کیفیت لازم برای بازی در فوتبال آسیا برخورداراست.

 

اما اکنون لاوره در استقلال به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده که این موضوع انتقاد بسیاری از کارشناسان را به همراه داشته است. امیر قلعه‌نویی طی 9 هفته‌ای که تیمش در لیگ برتر میدان رفت هیچ گاه از لاوره بازی نگرفت.

 

اوایل فصل گفته می‌شد چون لاوره دستمزدش را از استقلال نگرفته دل به تمرین نمی‌دهد و در نتیجه قلعه‌نویی هم از این بازیکن استفاده نمی‌کند اما پس از اینکه باشگاه استقلال مبلغی را به این بازیکن پرداخت کرد و لاوره با انگیزه بیشتر در تمرین‌های استقلال حضور یافت همچنان در پازل تاکتیکی قلعه‌نویی جایی ندارد و اغلب روی نیمکت ذخیره‌های استقلال می‌نشیند که این رویه بسیار شبهه‌برانگیز جلوه می‌کند.

 

اگر لاوره بازیکنی بود که امیر تصور می‌کرد در فصل سیزدهم به کارش می‌آید چرا هیچ گاه از او بازی نگرفته؟ در این میان برخی معتقدند که امیر قلعه‌نویی برای اینکه در پست هافبک بازیساز جای خالی مجتبی جباری را بیشتر نشان بدهد از لاوره استفاده نمی‌کند که اگر این گمانه‌زنی درست باشد باید تفکرات امیر قلعه‌نویی در نحوه اداره تیمش را به نقد کشید.

 

البته این تنها یک گمانه زنی است و به نظر نمی‌رسد قلعه‌نویی آنقدر غیرحرفه‌ای فکر کند که برای نشان دادن جای خالی جباری با سرنوشت یک بازیکن بازی کند و هزینه‌ای را هم روی دوش باشگاه بیندازد.

 

اما سوال دیگر از قلعه نویی این است که چرا در پست جباری اقدام به جذب بازیکنانی می کند که کارنامه درخشانی در فصول قبل نداشته اند. اخیرا استقلال با داود حقی بازیکنی که در فصل جاری هیچ تیمی خواهانش نبود قرارداد بسته است!

قدس آنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها