کد خبر: ۱۷۱۹۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: تجربه رحمتي از صادقي در تيم ملي بيشتر است و من بعيد مي‌دانم که منظور صادقي به رحمتي بوده و سوء تفاهم شده است.
حنيف عمران‌زاده در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال بعد از آغاز تمرينات اين تيم اظهار داشت: فعلا که با 8 يا 9 بازيکن تمرين مي‌کنيم چون اکثر بچه‌ها يا در تيم ملي حضور دارند و يا مصدوم هستند.

به گزارش فارس،وي افزود: تعطيلات ليگ باعث شده تا فوتبال رونق نگيرد و واليباليست‌ها هستند که امروز جولان مي‌دهند، ديروز که خبر قهرماني واليبال را شنيدم خيلي خوشحال شدم و از همين رو جا دارد به تک تک اعضاي تيم ملي واليبال تبريک بگويم.

عمران‌زاده در خصوص اظهارنظر اميرحسين صادقي مبني بر اينکه او گفته تيم ملي روي برنامه کره را شکست داد و هر کس مي‌گويد تيم ملي شانسي به جام جهاني رفته خودش در تيم ملي حضور ندارد ،گفت: من هم چنين مسائلي را شنيدم ولي من فکر مي‌کنم منظور صادقي به رحمتي نبوده است چون رحمتي هم نمي‌گويد که تيم ملي شانسي کره جنوبي را برد.

وي افزود: رحمتي يکي از بازيکناني است که از من و صادقي در تيم ملي بيشتر بازي کرده و زماني که در تيم ملي بود در بازي با ازبکستان و کره يکي از بهترين بازي‌ها را به نمايش گذاشت و جزو عناصر اصلي پيروزي تيم ملي در آن مسابقات بود.

مدافع تيم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اينکه پس منظور صادقي به چه کسي بوده ، گفت: من فکر مي‌کنم اين وسط سوء‌تفاهم پيش آمده و بعضي‌ها به اين مسائل دامن مي‌زنند، متأسفانه يک عده هستند که با رحمتي و حتي خود من مشکل دارند و تا کوچکترين صحبتي مي‌کند مي‌خواهند حرف او را به کي‌روش و رحمتي ربط بدهند. از سوي ديگر تا کي‌روش صحبت مي‌کند او را به رحمتي کنايه مي‌زنند ولي اميدوارم هواداران واقعي فوتبال و استقلال به اين مسائل توجهي نداشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها