کد خبر: ۱۷۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: به جاي کارلوس کي‌روش من پاسخگوي سوالات خبرنگاران خواهم بود
مهدي محمدنبي در حاشيه تمرين امروز تيم ملي فوتبال گفت: پس از مسابقات مقدماتي جام‌جهاني اين نخستين اردوي تيم ملي براي بازي با تايلند است. استخوان‌بندي همان تيم مرحله مقدماتي جام‌جهاني حفظ شده و لژيونرها نيز به آن اضافه خواهند شد.

به نقل از تسنيم، وي افزود: جهانبخش و آزمون امروز آمدند و داوري، شجاعي و دژاگه ظرف فردا و پس‌فردا به تمرين ملحق خواهند شد. تا پايان هفته همه لژيونرها به تيم ملي اضافه مي‌شوند. بليت‌هاي آنها را برايشان ارسال کرده‌ايم و تا پنجشنبه همه لژيونرها در اردو خواهند بود.

سرپرست تيم ملي درباره نحوه انتخاب بازيکنان براي مصاحبه با رسانه‌ها عنوان کرد: با توجه به بازي پيش رو با تايلند اين نفرات در هر تمرين با نظر کي‌روش انتخاب مي‌شوند و تشخيص سرمربي تيم ملي اينگونه بوده است.

نبي درباره مصاحبه نکردن کي‌روش گفت: کي‌روش اينگونه صلاح ديد که تمرکزش روي تيم ملي باشد و من در خدمت شما باشم. با توجه به اينکه در جلسات فني حضور دارم و قبلا هم فوتبال بازي کردم مي‌توانم پاسخگوي سوالات شما باشم.

وي خاطرنشان کرد: کي‌روش بيشتر در حال تمرکز بر روي تيم ملي است. اردوي ما به 3 موضوع تقسيم شده که بخش اول آن هماهنگي فني بازيکنان، بخش دوم مراقبت پزشکي نفرات و بخش سوم آناليز مسابقات تيم تايلند است. امروز صبح و همينطور ديشب فيلم بازي‌هاي تايلند آناليز شده و اين 3 موضوع در دستور کار کي‌روش قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها