کد خبر: ۱۷۱۹۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
رييس فدراسيون فوتبال از برگزاري جلسه مجمع اين فدراسيون در روز ششم آبان‌ماه خبر داد.
علي کفاشيان در جمع خبرنگاران با بيان اينکه در جلسه مجمع در مورد عملکرد و مباحث مالي فدراسيون بحث و تبادل نظر خواهد شد، خاطرنشان کرد: با جذب اسپانسر جديد، اين حامي مالي تيم‌هاي ملي را در همه بخش‌ها شامل فوتبال فوتسال، فوتبال ساحلي پوشش خواهد داد و در جلسه مجمع در اين باره صحبت خواهد شد.

به نقل از ايسنا، او در مورد سوالي درباره اردوي تدارکاتي تيم ملي فوتبال گفت: اردوهايي که برگزار شده، براي آمادگي هرچه بيشتر ملي‌پوشان در رقابت‌هاي جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا خواهد بود. اميدواريم در رويدادهاي پيش‌رو، بازيکنان عملکرد خوبي داشته باشند. مطمئنا پس از بازي با تايلند، اصل کار ما شروع مي‌شود تا با قدرت بيشتري در جام جهاني حضور يابيم.

وي در پاسخ به سوالي در مورد برگزاري ديدارهاي تدارکاتي ساير تيم‌هاي حاضر در جام‌جهاني گفت: البته ديدارهاي تدارکاتي آنها هم خيلي نبوده است!

کفاشيان درپاسخ به سوالي در مورد مباحث مطرح شده در هفته‌هاي اخير درباره بحث تباني اظهار کرد: البته مجلس حق دارد در اين زمينه ورود کند. من به فوتبال ناپاک اعتقاد ندارم. البته ممکن است گاهي مشکلاتي پيش بيايد اما متاسفانه انعکاس مواردي از اين دست بيشتر است. فوتبال ايران هم مانند تمام جهان هم پاک و هم ناپاک دارد. مگر سال گذشته بحث تباني در ليگ يک صورت نگرفت؟ ما در اين زمينه ورود کرديم و با آنکه آن مساله رسانه‌اي نشده بود به شدت با آن برخورد کرديم.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال ايسنا در مورد آخرين وضعيت درخواست ايران براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا گفت: براي ميزباني قراردادي را بسته‌ايم تا شرايط را براي ميزباني ايران هرچه بيتشر مهيا کنيم. کساني که در اين زمينه حضور دارند افراد کاربلدي هستند و کار را در دست مي‌گيرند.

او در پاسخ به سوالي در مورد تحرکات اخير کشورهاي حاشيه خليج فارس در زمينه جعل نام خليج فارس به خليج ع‌رب‌ي گفت: دستور جلسه خاصي براي اين مطلب نداريم، ولي در اين زمينه شکايت خود را اعلام کرده‌ايم و آن را پيگيري مي‌کنيم. البته کار اشتباهي بوده است.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که آيا فدراسيون کي‌روش را ممنوع‌المصاحبه کرده است، گفت: اصلا اينطور نيست. من مخالف مصاحبه کي‌روش با رسانه‌ها نيستم.

رييس فدراسيون فوتبال در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در مورد کنگره جهاني علم فوتبال در تهران نيز اظهار کرد: پانزدهم و شانزدهم آبان‌ماه اين کنگره با حضور سپ بلاتر برگزار خواهد شد تا علاوه بر جلساتي که با رييس فيفا خواهيم داشت، بازديدي را نيز از کمپ تيم‌هاي ملي خواهند داشت. در مورد فرگوسن هم هنوز حضور ايشان مشخص نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها