کد خبر: ۱۷۱۸۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم جوان تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه آرزویش بود کنار بازیکنان بزرگ بازی کند گفت: خوشحالم کی روش به من اعتماد کرد و امیوارم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی کشورمان پیش از آغاز تمرین امروز دوشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: آرزوی هر ایرانی است که در تیم ملی باشد. من هم خوشحالم  که به تیم ملی دعوت شده ام  کادر فنی به من اعتماد کرده و امیدوارم بتوانم پاسخگوی کادر فنی باشم.

وی در مورد گلزنی اش در مسابقات شب گذشته لیگ روسیه بیان کرد: این اولین گلی بود که در لیگ روسیه به ثمر رساندم قطعا این آرزوی هر ایرانی است که بتواند در چنین لیگی بازی و گلزنی کند. این گل روحیه من را افزایش داد.

این مهاجم جوان در مورد صحبت هایی که کی روش قبل از تمرین با او می کرد اظهار داشت: قرار شد برای تیم جوانان بازی کنم و بعد از مسابقات قهرمانی جوانان ریکاوری کنم.

وی در مورد اینکه جزو معدود بازیکنان ایرانی است که در دو دوره مسابقات جوانان آسیا حضور می یابد اظهار داشت: من دوست دارم به این تیم کمک کنم تا به مرحله بعد برویم زیرا موفقیت تیم جوانان مهم است.

سردار آزمون با بیان اینکه بازی کنار بازیکنان بزرگ فوتبال یک افتخار است تصریح کرد: این طبیعی است که هر چه بیشتر زحمت بکشد مزد تلاشتان را می گیرید. من هم آرزویم بود که کنار این بازیکنان بازی کنم و دوست دارم به این روند ادامه دهم.

آزمون در مورد کوتاه کردن موهای سرش هم تصریح کرد: این مسئله ربطی به حضورم در برنامه 90 نداشت. موهایم در تمرینات به چششم می رفت و به همین دلیل آن را کوتاه کردم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها