کد خبر: ۱۷۱۸۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
رئیس جمهور سوریه در دیدار با نماینده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که با توجه به اینکه سوریه با حملات وحشیانه‌ای روبرو شده اما مسئله فلسطین همچنان موضوع اصلی سوریه باقی خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در دیدار با «عباس زکی» نماینده ویژه «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عضو کمیته مرکزی جنبش «فتح» تأکید کرد که با وجود تحولاتی که سوریه شاهد آن بوده است، روش و رویکرد مردم سوریه در قبال برادران فلسطینی خود که در سوریه حضور دارند، تغییر نکرده و نخواهد کرد.

وی افزود: شور و شوق سوری‌ها برای مقابله با حملات تروریستی که هم سوری‌ها و هم فلسطینی‌ها را مورد هدف قرار داده افزایش پیدا کرده است.

بشار اسد گفت: حمله وحشیانه‌ای که سوریه با آن روبرو شده از عزم و اصول قومیتی این کشور نکاسته و مرکزیت مسئله فلسطین و پایبندی به حقوق تاریخی و مشروع مردم فلسطین همچنان در اولویت سوریه باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر زکی تأکید کرد که حمله به سوریه حمله به همه امت عربی است زیرا آنچه در جریان تضعیف توانایی‌های ارتش و مردم سوریه روی می‌دهد در راستای طرحی گسترده‌ تر برای تقسیم کشورهای منطقه و تضعیف آنها در برابر منافع اسرائیل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها