کد خبر: ۱۷۱۷۳
زمان انتشار: ۰۴:۵۰     ۱۸ مرداد ۱۳۹۰

بسمه تعالی
 

ساعاتی پیش خبری بر روی خروجی صراط نیوز منتشر شد که حکایت از حمایت عجیب آقای احمدی نژاد از جبهه پایداری انقلاب داشت! خبری که دقیقا در ساعاتی که مدیرمسئل صراط برای رسیدگی به شکایات اسفندیار رحیم مشایی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور داشت بر روی سایت قرار گرفت و موجبات دل‌آزردگی طیف وسیعی از خوانندگان حزب اللهی ما را به وجود آورد.

متاسفانه ماجرا به قصور یکی از خبرنگاران صراط، آنهم در غیاب مدیرمسئول این پایگاه بازمی گشت. قصوری غیرقابل انکار که متاسفانه منجر به درج یک سوء سابقه نابخشودنی در کارنامه‌‌مان گشت.
 
راقم اين سطور به هيچوجه درصدد دفاع از اقدامات آقاي محصولي نبوده و نيست. ضمنا هنوز نيز منتظر توضيح ايشان در رابطه با اين رابطه شخصي (ونه به نمايندگي از سوي جبهه پايداري) از سوي آقاي محصولي با رئيس جمهور محترم مي باشيم. لكن آنچه مسلّم است اينكه؛ در شرايط فعلي تضعيف جمع اصولگرايان جبهه پايداري و نمايش ارتباط آن با جريان انحرافي آبي است كه به آسياب آن جريان پلشت ريخته خواهد شد.

به هرحال هرچند سرعت در کار رسانه‌ای و بی‌دقتی‌های اینچنینی امری طبیعی است. اما از باب تکلیف شرعی بر خود فرض می‌دانیم از خیل عظیم امت حزب الله که با مشاهده این خبر به تشکل نوپای جبهه پایداری انقلاب اسلامی بدبین گشته و یا حتی به ما بدبین شدند حلالیت طلبیده و عذرخواهی نمائیم؛ که مومن هرگز بر خطای خویش پافشاری نکرده و عذرخواهی در هنگامه خطا را بالاترین آبرو در دوجهان می‌داند.

والسلام علی عبادالله الصالحین
سید حسین علوی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها