کد خبر: ۱۷۱۴۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نه با كريمي و نصرتي حرف زده‌ام نه با تراكتور. تا نيم‌فصل تصميم نهايي‌ام را مي‌‌گيرم.»
598؛ عليرضا نورمحمدي خبر حضورش در تراكتورسازي را نه تاييد كرد و نه تكذيب. مدافع سرخپوشان كه در اين فصل تبديل به يك نيمكت‌نشين محض شده براي اولين بار از شرايطش در پرسپوليس اظهار ناراحتي كرد و گفت: «شايد در نيم‌فصل از پرسپوليس بروم.»

 

* تبريك مي‌‌گوييم؟

- بابت چي؟

 

* شنيديم قصد داري براي ادامه فوتبال راهي تراكتورسازي شوي؟

- (با تعجب) من قرار است به تراكتورسازي بروم؟ پس چرا خودم ازا ين جريان بي‌‌خبرم؟!

 

* يعني در اين چند روز اخير مذاكره‌اي با زيني‌زاده و دوستانت در تراكتورسازي نداشتي؟

- كدام دوستان؟!

 

* كريمي و نصرتي؟

- (مي‌‌خندد) نه، اصلا. چه شايعاتي برايم ساختند چه صحبتي؟! مگر مي‌‌توانم سرخود اين كار را بكنم؟ من بازيكن پرسپوليسيم و به تيم فعلي‌ام تعهد دارم. سرخود نمي‌‌توانم با تيم ديگري قرارداد ببندم و مذاكره كنم. با كريمي و نصرتي هيچ‌صحبتي نكردم و مسئولين تراكتورسازي هم تماسي با من نداشتند.

 

* فكر نمي‌‌كني اين شايعات با عث نارحتي علي دايي شود؟

- اتفاقي نيفتاده كه بخواهد علي‌آقا را ناراحت كند. شما هم بي‌‌خيال اين موضوع شويد چرا كه اصلا درست نيست هنوز نيم‌فصل تمام نشده من راجع به جدايي يا ماندم در پرسپوليس صحبت كنم.

 

* پس احتمال هر چيزي در نيم‌فصل است؟

- نمي‌‌دانم والله بايد نيم‌فصل شود و ببينم چه اتفاقي برايم مي‌‌افتد تا آن زمان طبق شرايط پيشنهادات را بررسي مي‌‌كنم.

 

* صحبت‌هايت نشان مي‌‌دهد كه از شرايط خودت در پرسپوليس چندان راضي نيستي؟

- بله، از اين وضعيت ناراضي‌ام اما كاري نمي‌‌توان كرد. طبعا هيج بازيكني نيمكت‌نشيني را دوست ندارد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم اما اتفاقي است كه افتاده اما چاره‌اي نيست و بايد اين وضعيت را تا پايان نيم‌فصل سپري كنم. قطعا علي‌آقا هر تركيبي را كه دوست داشته باشد به ميدان مي‌‌فرستد. من هم به دليل نيمكت‌نشيني‌هاي مداوم كمي ناراحتم و دوست دارم جايي باشم كه بتوانم بازي كنم.

 

* معلومه طاقتت تمام شده؟

- هر بازيكني بگويد از نيمكت‌نشيني راضي نيست دروغ گفته است. علي‌آقا به من اعتقاد داشت و خودش مرا به پرسپوليس آورد. الان هم اينجا شرايط براي بازي كردنم چندان مساعد نيست. اميدوارم دايي به من اعتماد كند و فرصت حضور در ميدان را كسب كنم.

 

* با دايي صحبت نمي‌‌كني؟

- به عنوان يك بازيكن وظيفه‌ام اين است كه فقط كارم را دنبال كنم هر چند از اين قضيه ناراحتم اما منتظر فرصتم تا حقمم را بگيرم.

 

* شايد حضور در تراكتورسازي از اين لحاظ به نفعت باشد؟

- در مورد چيزي كه نشنيدم نمي‌‌توانم حرف برنم و تصميمي بگيرم اما تا نيم‌فصل تصميم نهايي‌ام را مي‌‌گيرم.

 

* مهاجمين صبا به خصوص عنايتي قبل از بازي با صبا خيلي براي خط دفاع پرسپوليس خط و نشان كشيدند؟

- عنايتي مهاجم بسيار خوبي است كه هر لحظه بوي گل مي‌‌دهد. در اين فصل تمام مهاجمان ليگ كيفيت بالايي داشتند و ما بايد حواسمان را خيلي جمع كنيم تا انگيزه‌ آنها نتواندكار دستمان بدهد. تمام مهاجمان دوست دارند به پرسپوليس گل بزنند اما تاكنون خط دفاع پرسپوليس با زوج بنگر و سيدجلال عملكرد خوبي داشته و اميدوارم تا پايان ليگ نيز موفق باشند.

 

* و قهرماني پرسپوليس؟

- اميدوارم بتوانيم به اين اتفاق مهم برسيم. چون هواداران چند سالي است منتظر اين جام هستند و ما هدفمان قهرماني در ليگ‌برتر است.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها