کد خبر: ۱۷۱۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل ازخبرگزاري فارس؛استاندار بوشهر گفت: نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي امسال در حالي برگزار مي‌شود كه با همه اتفاقاتي كه در كشور افتاده همه كانديداها با پرچم اصولگرايي وارد عرصه انتخابات شده‌اند و اين امر اين دوره از انتخابات را متفاوت كرده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، محمدحسين جهانبخش ظهر امروز در نشست توديع و معارفه مديران كل امنيتي انتظامي و سياسي و انتخابات استانداري بوشهر اظهار داشت: راي 40 ميليوني مردم در انتخابات رياست جمهوري سال 88 يكي از دلايل اعتماد مردم به نظام و ثبات و اقتدار جمهوري اسلامي است و بايد تلاش كنيم اين اعتماد را افزايش دهيم.
استاندار بوشهر يادآور شد: در شرايطي كه امروز ايران اسلامي در جهان دارد بايد در براي افزايش اميد، خودباوري و اعتماد به نفس در جامعه گام برداريم.
جهانبخش اضافه كرد:‌انتخابات امسال با همه دوره‌هاي گذشته متفاوت است و اصولگرايان، اصلاح‌طلبان و اصحاب فتنه همگي با پرچم اصولگرايي وارد عرصه انتخابات شده‌اند و اين سال سنگين و سختي را در پيش روي ما قرار داده است.
وي افزود: وظيفه ما در انتخابات اين است كه با فراهم كردن زمينه برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه ضمن جذب مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي از آرا آنان نيز صيانت كنيم.
معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر نيز در اين نشست گفت: تمام لحظات زندگي ما در نظام جمهوري اسلامي مي‌تواند عبادت باشد چون در سايه ولايت مطلقه الهي و نائب آن امام زمان (عج) هستيم.
شنبدي اظهار داشت: اگر تغييرات مديريتي و آمدن‌ها و رفتن‌ها براي خدا باشد تاثيري روي فرد ندارد و جامعه از اثرات مثبت آن بهره‌مند مي‌شود.
وي ادامه داد: اگر تغييرات مديريتي و آمدن‌ها و رفتن‌ها براي خدا باشد تاثيري روي فرد ندارد و جامعه از اثرات مثبت آن بهره‌مند مي‌شود.
خدمتگذاري در نظام جمهوري اسلامي توفيقي ارزشمند است كه ارزشمندي انتصاب در پست‌هاي مديريت رسالت، اصالت و ريشه آن به تأييد و عنايات ولايت فقيه و لايت الهي برمي‌گردد.
شنبدي اضافه كرد: ماندن و خدمت‌كردن عبادت و انجام تكليف و رفتن رفع تكليف است.
در اين نشست با تقدير از خدمات ساجد، حكمت‌الله نوذري به عنوان مديركل امنيتي انتظامي و با تقدير از خدمات نصرالله علوي تبار، ناصر كشاورزي به عنوان مديركل سياسي انتخابات استانداري بوشهر معرفي شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها