کد خبر: ۱۷۱۲۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
يادواره شهداي بانک صادرات ايران همزمان با افتتاح ساختمان مرکزي سرپرستي اين بانک در استان مازندران با حضور خانواده‌هاي معظم شهداء و بيش از 73 تن از فرزندان شاهد، ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز بانک برگزار گرديد .

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران در اين مراسم معنوي که با حضور73 تن از  پدران، مادران و فرزندان  شاهد، ايثارگران جانباز و آزادگان سرافراز بانک، سرداران شهيد شاخص سپاه کربلا و همچنين جمعي از فرمانده‌هان 8 سال دفاع مقدس برگزار گرديد.

نوري مدير شعب بانک صادرات ايران در استان مازندران در سخناني گفت: شهدا جوانمردانه در جنگ حضور پيدا کرده تا آرامش و امنيت را براي ملت به ارمغان بياورند و همين شهدا بودند که از اسلام و 1500کيلومتر مرز ايران دفاع نمودند .

وي افزود: بانک صادرات مازندران داراي هزار و چهارصد نفر پرسنل مي‌باشد که حدود 520 نفر از کارکنان بانک از رزمندگان دفاع مقدس هستند که 73 فرزند شهيد و 150 جانباز و هشت نفر از آزادگان در بانک صادرات مازندران مشغول فعاليت هستند.

در ادامه مراسم کهنسال مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: عزت و شرف، ناموس، امنيت، عظمت و اقتدار و توانمندي امروز جامعه به برکت رشادت‌ها و دلاورمردي‌هاي ديروز رزمندگان و شهدا بوده است.

وي افزود: مادران، همسران، پدران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان استوانه هاي واقعي تاريخ بوده وداراي برکاتي هستند.

وي با اشاره به اينکه هنوزعظمت حضور شهيدان را درک نکرده­ايم تصريح کرد. اکنون در يادواره هاي شهدا حسرت مي خوريم و دلمان براي شهدا و رشادت هاي آنان تنگ مي شود.

شايان ذکر است در پايان اين مراسم از خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران و جانبازان حاضر در مراسم به پاس فداکاري هايشان در دفاع مقدس تجليل به عمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها