کد خبر: ۱۷۱۱۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۲
تراکتور باز هم نشان داد که در بيرون از خانه روان‌تر بازي مي‌کند و اين‌بار راه آهن را در تهران قرباني اين تاکتيکش کرد. سعيد دقيقي مثل هميشه يکي از بازيکنان تاثيرگذار تراکتور بود و با گلزني براي اين تيم براي رسيدن به آقاي گلي خط و نشان کشيد.
مصاحبه سايت گل با مهاجم آماده اين روزهاي تراکتور سعيد دقيقي بخوانيد.

راه آهني را برديد که در ابتداي فصل تا پاي قرارداد بستن با اين تيم هم رفتي؟

بله خب اتفاقا در اين زمينه با آقا مجيد هماهنگ هستم چرا که ايشان هم در يک قدمي راه آهن بود ولي به تراکتور آمد و من هم خيلي خوشحالم که اين اتفاق براي من هم افتاد و در خدمت تيم بزرگي مثل تراکتور و در کار با مربي باتجربه‌اي مثل آقا مجيد هستم. بازي با اين تيم آسان نبود و راه آهن خيلي خوب کار کرد و جايگاهش اينجاي جدول نيست آنها براي بردن آمده بودند و مي‌خواستند از فشار و استرس بيرون بيايند، اما ما هم تيم بزرگي هستيم که در داخل و خارج از خانه به فکر بردن هستيم. در اين بازي هم خواستيم ببريم و براي اين مهم تلاش کرديم، در نهايت هم توانستيم 3 امتياز بازي را به نفع خودمان کنيم که خيلي به دردمان مي‌خورد.

کلا بيرون از خانه بهتر هستيد؟

ما داخل خانه هم خوب هستيم اما در تبريز کمي استرس وجود دارد که انشاالله با اين بردي که به دست آورديم ديگر استرسي وجود ندارد و سعي مي‌کنيم در آنجا هم بازي روان و خوبي از خودمان به نمايش بگذاريم.

باز هم براي تيمت گلزني کردي و نشان دادي که امسال هم به آقاي گلي فکر مي‌کني؟

من هر سال به آقاي گلي فکر مي‌کنم و کارنامه‌ من هم اين را نشان مي‌ دهد چرا هک در هر سال توانسته‌ام حدود 10 -11 گل براي تيم به ثمر برسانم ولي امسال بيشتر از هر چيز به فکر موفقيت تراکتور هستم و دوست دارم با اين تيم قهرمان شوم و آقاي گلي هم در مرحله بعدي قرار دارد،‌ گلي هم که زدم لطف خدا بود و شانس خوب من که توپ کريم زيرپايم افتاد و توانستم گلزني کنم البته در همين بازي چند تا موقعيت داشتم که مي‌توانستم گل‌هاي خيلي زيبايي بزنم اما با بدشانسي يکي از توپ‌هايم به تيرک دروازه خورد و گل نشد. جا دارد که از کريم انصاري‌فرد و مجيد جلالي هم تشکر کنم چه اينکه بعد از مصدوميت به تيم اضافه شدم و تحت فشار بودم از من حمايت کردند تا به اين شرايط ايده آل برسم.اين را هم بگويم که هواداران انرژي بدهند هر بازي گل مي زنم.

پتانسيل تراکتور را تا کجا مي‌بيني؟

فقط قهرماني است و لياقتش هم داريم، در سه جام حضور داريم که تلاش مي‌کنيم يکي از آنها را به هواداران تقديم کنيم.

اردوي تيم ملي هم نزديک است و تو هم هميشه اين احساس را داشتي که جايت در تيم ملي خالي بوده؟

اگر اين احساس را داشتم به خاطر عملکرد مثبتم در اين سال‌ها بوده است، امسال هدفم خيلي بزرگ بود ولي 7 هفته را به دليل مصدوميت از دست دادم. من تلاش خودم را کردم و بعد از بازي با داماش که خيلي تحت فشار بودم توانستم گلزني کنم و فکر مي‌کنم روز به روز بهتر مي‌شوم، شايد در اين اردو نباشم و انتظاري هم ندارم اما سخت تلاش مي‌کنم تا با گلزني‌هاي مکرر بتوانم نظر مساعد کي‌روش را به خودم جلب کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها