کد خبر: ۱۷۱۰۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
90: بعد از بازي پرسپوليس – نفت تهران خيلي‌ها اين شايعه را به سر زبان‌ها انداختند كه علي دايي با حسين ماهيني لج كرده
به گزارش 598 به نقل از 90،بعد از بازي پرسپوليس – نفت تهران خيلي‌ها اين شايعه را به سر زبان‌ها انداختند كه علي دايي با حسين ماهيني لج كرده و اين بازيكن ملي‌پوش به علت لجبازي كادرفني به نيمكت‌ ذخيره‌ها تبعيد شده است. از آن جا كه ماهيني بازيكن كم صحبتي است نتوانستيم پاي حرف‌هاي او درخصوص اين شايعات بنشينيم. اما ديروز بالاخره ماهيني را مجبور به گفت‌وگو كرديم. تا صحت و سقم ماجرا را از زبان خودش بشنويم.
90: شرايط پرسپوليس درحال حاضر چطور است؟
شرايط خودم كه خيلي خوب است. خدا را شكر همه چيز روي روال افتاده و ما با روحيه‌اي خوب قصد صف‌آرايي مقابل صباي قم را داريم.
90: كادر فني قصد بر طرف كردن نقاط ضعف تيم را ندارد؟
چه نقاطي ضعفي؟
90: يكي از نقاط ضعف شما در امرگلزني است؟
خب وقتي تيم‌ها درا ستاديوم آزادي مقابل‌ ما با سيستم دفاعي بازي مي‌ كنند و چشم به ضد حملات دارند. بايد چكار كرد؟ نمي‌‌توان خرده گرفت اما بايد آن قدر خوب باشيم كه در بازي‌هاي خانگي در ورزشگاه آزادي كسي جلودارمان نباشد. خدا را شكر ما در ورزشگاه خودمان شكست نداشتيم و اكثر بازي‌ها پيروز ميدان بوديم. اما اين آمار و بيلان خوب را بايد در ديدارهاي بيرون از خانه هم داشته باشيم تا خيز بلندي براي قهرماني برداريم.
90: پس خودتان هم قبول داريد در خارج از خانه عملكردتان چندان قوي نيست؟
بله، متاسفانه آمار بيرون ازخانه و بازي‌هايي كه ميهمان بوديم خيلي ضعيف است. با اين حال حتم بدانيد علي‌آقا برنامه خاصي براي حل اين مشكل دارد و ما با راهكار او مي‌‌توانيم صبا را در شهرش شكست بدهيم و استرس اين قضيه را از تنمان خارج كنيم.
90: اينكه علي دايي به خاطر لجبازي تو را نيمكت‌نشين كرده بود صحت دارد؟
نه بابا، اصلا چنين چيزي درست نبود. من 10 روز مصدوم بودم و به همين دليل نيمكت‌نشين شدم.
بعد از سپري كردن يك دوره مصدوميت طولاني مدت تازه دو روز مانده به بازي با استقلال تمرين را شروع كردم ما هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم و نداريم. نمي‌‌دانم چرا بعضي‌ها اين قضيه را از سوي علي آقا بازگو كردند.
90: پس لجبازي دايي را تكذيب مي‌‌كني؟
صددرصد شايعه است. اين شيطنت روزنامه‌ها بود هيچ اختلافي بين من و علي ‌آقا نيست. حتم بدانيد اگر مشكلي داشتيم مرا بازي نمي‌‌داد. مگر مي‌‌شود با علي‌آقا مشكل داشته باشم؟ اتفاقا رابطه‌ام با وي بسيار خوب است.
90: حتي مي‌گفتند بعد از بازي با نفت دايي تو را مقصر دانسته و در رختكن سرت داد و فرياد كرده؟
(با تعجب) اصلا چنين اتفاقي نيفتاده بود و من نمي‌‌دانم چه كساني چنين اخبار كذبي را ساخته و پرداخته كرده‌اند است.
90: يعني بازي نكردنت فقط به دليل مصدوميت بود؟
صددرصد، من درآن مقطع 10 روزي دور از تمرين بودم وفقط يك جلسه تمرين كردم. با اين حال براي معرفي ارنج اصلي و تركيب يازده نفر علي آقا نظراول و‌آخر را مي‌‌دهد و همانطور كه ديديد من در چند بازي گذشته فيكس بازي كردم.
90: و به همين دليل در مهم‌ترين بازي ليگ مقابل استقلال به ميدان نرفتي؟
بله، دليلش فقط همين بود.
90: مهاجمين از عملكرد هافبك‌ها و بازيكنان مياني از فورواردها ناراحتند؟ دليل اين همه انتقاد چيست؟
من نميتوانم در اين مورد حرف بزنم. و نبايد نظر بدهم. كارشناسان و افراد ديگر بايد در اين مورد حرف بزنند. من فقط در مورد عملكرد خودم مي‌‌توانم صحبت كنم.
90: با حضور علي‌عسگري و خانزاده رقابت درجناح راست بيشتر شده رقبايت را چطور مي‌‌بيني؟
به نظر من رقابت و حضور رقيبب باعث پيشرفت يك بازيكن مي‌‌شود. از حضور رقيبانم كه جزو بهترين دوستانم نيز هستند استقبال مي‌‌كنم. شك نكنيد اين قضيه باعث پيشرفت و آمادگي‌ام خواهد شد.
90: در چند بازي خانزاده فيكس بازي كرد؟
بله، خانزاده بازيكن جوان و خوبي است. مشكلي از اين رقابت ندارم من هم در 11 بازي گذشته 9 دفعه فيكس براي پرسپوليس به ميدان رفتم اميدوارم با حضور اين بازيكنان در سمت راست جناح پرقدرتي را بسازيم.
90: برنامه 90 را ديدي؟
خير، نديدم. خواب بودم.
90: در مورد صحبت‌هاي دايي در مورد قهرماني نظري نداري؟
من اين برنامه و صحبت‌هاي علي آقا را نديدم كه بخواهم نظري بدهم در ثاني اين موارد ربطي به من ندارد و بنده به عنوان بازيكن موظفم كارم را انجام بدهم.
90: حسرت 3 امتياز از دست رفته بازي باسپاهان را نمي‌‌خوريد؟
كاريش نمي‌‌توان كرد. اين هم جزيي از اتفاقات فوتبال است و الان حرف زدن درخصوص آن بازي تاثيري در نتيجه ندارد.
90: كدام بازيكن پرسپوليس را ستاره تيم مي‌‌داني؟
همه بازيكنان پرسپوليس ستاره هستند.
90: اما خيلي از منتقدين مي‌‌گويند پرسپوليس امسال حتي يك ستاره هم ندارد؟
بله، آنها درست مي‌گويند ما يك ستاره نداريم بلكه كل تيم پرسپوليس ستاره است.
90: امسال مي‌‌توانيد به مقام قهرماني برسيد؟
الان خيلي زود است راجع به قهرماني حرف بزنيم. هدف نخست‌ ما رسيدن به اين عنوان مهم است و حتم بدانيد تمام تلاشمان را مي‌‌كنيم تا قهرمان ليگ بشويم.
90: بازي با تايلند هم كه نزديك است؟
از آن‌جا كه اين بازي در تهران برگزار مي‌‌شود انشاءاله بتوانيم تمام امتيازات را بگيريم.
90: اينبار هم در ليست كي‌روش هستي؟
اين ديگر بستگي به نظر كي‌روش دارد اما طبعا همانطور كه در اكثر اردوهاي تيم‌ملي حضور داشتم اين‌بار نيز بسيار علاقمندم بتوانم به تيم‌ملي دعوت شوم.
90: و در مورد عملكرد خوب مدافعان پرسپوليس چه نظري داري؟
در پرسپوليس همه بازيكنان خوب تمرين مي‌‌كنند و تلاششان اين است تا تيم بتواند به عنوان قهرماني برسد. اما عملكرد خوب مدافعين بستگي به كار خوب و موثر بقيه بازيكنان دارد و هافبك‌ها و مهاجمين نيز در اين بيلان موثر هستند.
خوشبختانه چهار مدافع‌ ما خيلي خوب هستند و كار دفاعي را خوب انجام مي‌‌‌دهيم. اميدوارم ثمره‌اش را در پايان ليگ و با رسيدن به مقام قهرماني ببينيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها