کد خبر: ۱۷۰۹۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال علت حذف استقلال را مربوط به اول فصل و دیر آغاز شدن کار این تیم می‌داند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی رحمتی پس از تساوی استقلال مقابل اف سی سئول کره جنوبی و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که آمدند و ما را تشویق کردند اما به هر حال واقعیت فوتبال ما همین است و باید قبول کنیم با آسیا فاصله داریم. دلایل این تفاوت زیاد است ولی به هر حال ما زحمت خودمان را کشیدیم و توانمان همین است. در بازی تیم ملی با کره هم با یک اتفاق پیروز شدیم.

دورازه‌بان استقلال عنوان کرد: تاوان اول فصل را می‌دهیم. هنوز بازیکنان ما از نظر بدنی به شرایط آرمانی نرسیده‌اند. روزی که قهرمان لیگ شدیم من گفتم که باید به داد تیم ما برسند. باید اول فصل تیم ما جمع می‌شد تا تمرینات بدنسازی را به خوبی پیگیری می‌کردیم. نماینده کره که امروز مقابل ما قرار گرفت در کوران رقابت‌های لیگ قرار دارد و بازیکنانش شرایط آرمانی دارند ولی ما از نظر بدنی هنوز آماده نشده‌ایم. وقتی من گفتم وزیر ورزش باید کمک کند عده‌ای خندیدند و گفتند مگر او بازیکن است؟

رحمتی در مورد ناهماهنگی میان مدافعان و دروازه‌بان در استقلال گفت: همه این مسائل به ناهماهنگی و ناآمادگی بر می‌گردد. همان زمانی که همه از جمله پرسپولیس و سپاهان در اردو بودند هر روز سر تمرین می‌رفتیم و دو نفر بازیکن حضور داشتند. دلایلش اینهاست. در بسیاری از بازی‌ها 20 دقیقه پایانی بدن بازیکنان ما دچار مشکل می‌شود و اول فصل ما اندرخم این بودیم که یک نفر یک بازیکن را بیاورد یا فرد دیگری چک بازیکن دیگری را امضا کند تا تیم ما تکمیل شود.

وی اضافه کرد: آرشیو روزنامه‌ها را ببینید تا متوجه شوید اولین روزی که استقلال با تمام بازیکنانش تمرین کرد چه زمانی بود.

دروازه‌بان استقلال گفت: از تماشاگران ممنونم که 90 دقیقه ما را تحمل و تشویق کردند ما تمام زحمت خود را کشیدیم اما تمام توانمان همین بود.

رحمتی گفت: از قالیباف که به اردوی استقلال آمد تشکر می‌کنم. حداقل متوجه شدیم که تیم برای تهران است و او به عنوان شهردار تهران از تیم ما حمایت کرد اما مسئولان وزارت ورزش آن زمان که قهرمان لیگ شدیم سراغ ما نیامدند چه برسد به امروز.

وی ادامه داد: یک روز به محل رختکن تیم استقلال بیایید تا متوجه شوید ما در چه شرایطی بازی می‌کنیم.

دروازه‌بان استقلال درباره درگیری لفظی‌اش با چند هوادار این تیم اظهار داشت: خدا می‌داند که ما در ابتدای فصل به خاطر همین مردم قید چه پول‌هایی را زدیم و اکنون هم می‌گویم که دست همه این مردم را می‌بوسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها