کد خبر: ۱۷۰۷۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تراکتورسازی با تمجید از هواداران این تیم می‌گوید به پورغلامی گفته است به عنوان یک انزلی‌چی روی تعهدش بایستاد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن، درباره این دیدار گفت: ما به قدم دوازدهم رسیده‌ایم و به نظرم این دیدار یک گام مهم برای مدعی بودن ماست. من بازی‌های راه آهن راه دنبال کرده‌ام و آنها بسیار با کیفیت هستند. اعتقاد دارم بازی فردا برای ما خیلی کلیدی است. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی روان را ارائه دهیم. چند بازیکن مثل کریمی در این دیدار مصدوم هستند اما محروم نداریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی به تیم مورد نظرش نزدیک شده است یا خیر، بیان کرد: ما کارمان را دنبال می‌کنیم هرچند راحت نیست و فضای کاری هم آرام نیست اما با تمام توان کار می‌کنیم و اگر بتوانیم ضعف‌هایمان در بعضی پستها که کلیدی هم هستند را بر طرف کنیم، می‌توانیم به آنچه مدنظمران است برسیم. تا الان هم نسبتا خوب بوده‌ایم و بازیهای خوبی را ارائه داده‌ایم. البته مشکلاتی داریم که باید حل شود.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که رابطه تماشاگران تبریزی با تیمش چگونه است، اظهار کرد: تا آنجایی که به کار من مربوط می‌شود، وضعیت خوب است. تماشاگران آذربایجانی تیمشان را یک جور دیگری دوست دارند و تراکتور بخشی از زندگی آنهاست و باید حساسیت‌های آنها را درک کرد. طبیعی است حساسیت آنها به این تیم بالاست و ما باید با تلاش بیشتر این حساسیت آنها را پاسخ دهیم. باید جوابگوی حساسیت بجای آنها و احساسات آنها باشیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر کاهش تماشاگران تبریزی در استادیوم یادگار امام، گفت: سال‌های قبل هم این مسئله بوده است. بعد از یک دوره که نتایج مورد علاقه‌شان نبوده، کم استقبال می‌کردند و من یادم است که در یکی از بازی‌های آسیایی آنها تنها 400 نفر در استادیوم بودند. البته قبول دارم که باید تیم جوری باشد که آنها دوست دارند و باید به خواسته‌های آنها توجه کنیم.

جلالی در پاسخ به سوالی مبنی بر نیمکت نشینی کریمیان و آیا این امر ارتباطی به مسئله تصادف او دارد، افزود: در تیم ما هرکسی که بازی می کند و آنکس که بازی نمی کند، دلیل فنی دارد و هیچ دلیل دیگری وحود ندارد. من به خودشان هم گفته‌ام که به آنها لطف نمی‌کنم و البته جفا هم نمی‌کنم. ما به دنبال کیفیت‌های بهتری هستیم و آنها خودشان هم این مسئله را می‌دانند. اما درباره جریمه این بازیکن از سوی باشگاه باید از باشگاه بپرسید و من اطلاعی در این زمینه ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که نورمحمدی را برای نیم فصل در نظر گرفته است، گفت: نه، این حرف صحت ندارد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که ابراهیم زاده در نشست خبری به جذب دقیقی توسط تراکتورسازی اشاره کرده و نظرش راجع به این صحبت او چیست، گفت:من با شناختی که از ابراهیم زاده دارم، می دانم سوء نظری نداشته اند.

جلال در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا با پورغلامی صحبت داشته یا خیر بیان کرد: بله، با او صحبت کردم و گفتم وقتی به جایی تعهد داریم، باید به آن عمل کنیم. به او گفتم شما نماد انزلی هستید و باید به همه اثبات کنید روی تعهدتان هستید. ما باهم راحتیم و همکاری خوبی داریم. پورغلامی در آنجا بود و خودشان نخواستند تا او را نگاه دارند و قدرش را ندانستند اما من قدر او را می دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها