کد خبر: ۱۷۰۷۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم تراکتورسازي گفت:با شناختي که از ابراهيم زاده دارم مي دانم در اين صحبتش سو نظر نداشته است
مجيد جلالي در نشست خبري پيش از بازي مقابل سورينت عنوان کرد:مي توانيم در اين بازي گام مهمي برداريم تا تبديل به مدعي جدي قهرماني شويم.من بازي هاي راه آهن را دنبال کرده ام و ديدم چه تيم با کيفيتي هستند.اميدوارم فردا بازي خوب و رواني را به نمايش بگذاريم تا همراه با سه امتياز باشد.

به گزارش اوج، وي درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت:در اين مسابقه محروم نداريم اما مصدومان ما کريمي و ايران پوريان هستند.

سرمربي تراکتورسازي درباره جو تبريز عنوان کرد:من کارم را دنبال مي کنم.با اينکه شرايط آرام نيست و فضاي آرامي را نداريم.ما تيم خوبي داريم اما در برخي پست هاي کليدي بايد برتر باشيم.تا الان خوب بوده ايم اما مسلما مشکلاتي است که بايد برطرف شود.

وي درباره کاهش استقبال تماشاگران تبريزي گفت:تا جاييکه به من مربوط مي شود از کارم راضي هستم.تماشاگران تبريزي تيم شان را جوري ديگري دوست دارند و تراکتور بخشي از زندگي آنهاست.بايد حساسيت تماشاگران درک شود.آنها به خاطر عشق به تراکتور حساسيت بيشتري هم دارند.سعي مي کنيم با کار و تلاش بيشتر جوابگوي عشق و احساسات آنها باشيم.

جلالي افزود:قبلا هم چنين اتفاقاتي مي افتاد که تماشاگران استقبال نکنند.سال گذشته در يکي از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا فقط 400 نفر در ورزشگاه حضور داشتند اما وقتي نتايج خوب شود دوباره آنها به استاديوم مي آيند.بايد جوري بازي کنيم که هوادار دوست دارد.

وي درباره اينکه آيا بازي نکردن کريميان به مسائل غيرفني مرتبط است يا نه گفت:هر کسي بازي مي کند و يا نيمکت نشين است فقط به مسائل فني برمي گردد.من نه به بازيکن لطف مي کنم و نه جفا.به آنها گفته ام اگر به زمين مي روي خودتي و اگر روي نيمکت مي نشيني باز هم خودتي.ما به دنبال کيفيت بهتر از طرف بازيکنان هستيم.

سرمربي تراکتورسازي درباره سرانجام پرونده کريميان اظهار داشت:آن را باشگاه مي داند و من در جريان نيستم.

وي درباره اظهارنظر منصور ابراهيم زاده درباره اينکه مي خواسته سعيد دقيقي را به خدمت بگيرد و بيان اين مطلب در آستانه بازي روز پنجشنبه گفت:با شناختي که از ابراهيم زاده دارم مي دانم در اين صحبتش سو نظر نداشته است.

جلالي درباره بحث حضور فرهاد پورغلامي در ملوان اظهار داشت:من با او صحبت کردم و گفتم وقتي تعهدي نسبت به جايي داريم موظف هستيم عمل کنيم.به ايشان گفتم شما نماد انزلي و گيلان هستيد و بايد نشان بدهيد چقدر به تعهداتت پايبند هستي.ما از کار با هم راضي هستيم.به پورغلامي گفتم قبلا در انزلي بودي و قدرت را ندانستند اما من قدر تو را مي دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها