کد خبر: ۱۷۰۷۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي بايرن‌مونيخ با تمجيد از مانوئل پيگريني او را کسي دانست که عاشق فوتبال پاک است.
در گروه D ليگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) تيم فوتبال منچسترسيتي در ورزشگاه امارات پذيراي بايرن‌مونيخ، مدافع عنوان قهرماني است. هر 2 تيم با 3 امتياز و تفاضل گل 3+ شرايط مشابهي دارد و تيم برنده مي‌تواند صدر جدول را به تنهايي در اختيار بگيرد.

به گزارش تسنيم، البته اين اولين رويارويي پپ گوارديولا و مانوئل پيگيريني نيست. گوارديولا پيش از اين با بارسلونا مقابل پيگريني که هدايت تيم‌هاي ويارئال، رئال‌مادريد و مالاگا را به عهده داشته است قرار گرفته است. با وجود اينکه سرمربي بايرن تا کنون مقابل اين مربي شيليايي تن به شکست نداده و در جدال با پيگريني 7 پيروزي و يک مساوي کسب کرده اما از اين مربي 60 ساله تمجيد کرده است.

گوارديولا در آستانه ديدار با منچسترسيتي گفت: رکورد من مقابل پيگريني مهم نيست. نوع مربيگري او هميشه مرا تحت تاثير قرار داده است. دوست دارم شبيه او باشم. فرقي نمي‌کند که مانوئل هدايت چه تيمي را به عهده داشته باشد چون تيم‌هاي تحت امر او روش بازي مدنظرش را در زمين به اجرا مي‌گذارند. تيم‌هاي پيگريني امضاي مختص او را دارند. مانوئل عاشق فوتبال است.

وي افزود: اگر من هيچ‌گاه به تيم‌هاي ويارئال، رئال‌مادريد و مالاگا که پيگريني سرمربي‌شان بوده نباخته‌ام به خاطر اين بوده که سرمربي يکي از بهترين تيم‌هاي دنيا و يکي از بهترين تيم‌هاي تاريخ بارسلونا بودم. هميشه از رويارويي با مانوئل خوشحال مي‌شوم چون او عاشق ارائه فوتبالي پاک است. تيم‌هاي او هميشه فوتبالي با نشاط ارائه مي‌دهند.

سرمربي 42 ساله باواريايي‌ها تصريح کرد: هدف ما البته کسب پيروزي مقابل من‌سيتي است ولي مي‌خواهم به بازيکنانم کمک کنم تا بهترين بازي ممکن را به نمايش بگذارند. مي‌خواهم هواداران‌مان از فوتبالي که در زمين به اجرا مي‌گذاريم نهايت لذت را ببرند. مي‌خواهم از راه درستي به پيروزي برسيم. پيگريني هم به فوتبال پاک اعتقاد دارد و من هم احترام خاصي برايش قائل هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها