کد خبر: ۱۷۰۵۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
داور جنجالی فوتبال کشورمان به دادسرای مشهد رفته و از سرمربی پرسپولیس شکایت کرده است.

598؛ اتهام رشوه‌گيري قهرماني، آنقدر بزرگ و قابل تامل است كه حدود دو هفته‌اي است فوتبال ايران را تحت تاثير قرار داده. محسن قهرماني داور مشهدي كه انگشت اتهام به طرف او نشانه رفته، روزهاي خوشي را پشت سر نمي‌گذارد!

 

زندگي خصوصي اين داور هم تحت شعاع اين اتهام قرار گرفته و غيرفوتبالي‌ها هم وقتي او را در كوچه و خيابان مي‌بينند سوالاتي مي‌پرسند كه اين داور را اذيت مي‌كند.

 

تمام اين مسائل و فشار اين اتهام بزرگ باعث شد تا محسن قهرماني اين روزها در ساختمان دادسراي انقلاب مشهد رفت و آمد كند و با فرد صاحب نفوذي كه «الف. الف» نام دارد ديداري داشته باشد.

 

نكته قابل توجه اما اينجاست، وقتي علي كفاشيان به همراه بعضي از مسئولان فدراسيون به مشهد سفر كرد «الف. الف» جلسه‌اي با رييس فدراسيون گذاشت و كفاشيان را در جريان شكايت قهرماني از دايي در دادسرا قرار داد.

 

اما كفاشيان از طريق فرد مورد نظر براي داور مشهدي پيغام فرستاد چنين اقدامي نكند و فعلا سكوت اختيار كند. كفاشيان به «الف. الف» گفت كه مطمئن است قهرماني تخلفي انجام نداده و تنها ايراد اين داور لجبازي اوست.

 

فرد مورد نظر هم به سراغ قهرماني رفت و پيغام رييس فدراسيون فوتبال را براي او برد و قرار بر اين شد قهرماني فعلا سياست سكوت را اختيار كند تا «الف. الف» پيگير ماجرا باشد.

 

اما بعد از گذشت چند روز و با پخش برنامه 90 باز هم بحث رشوه‌گيري قهرماني توسط دايي مطرح شد. اين بار دايي در 90 گفت: «اين آقا دو هفته قبل از بازي از طريق مولايي خواسته‌اي از من داشت كه انجامش ندادم به همين دليل منتظر بودم تا در نخستين قضاوتش براي پرسپوليس عليه ما سوت بزند. ديديد همانطور هم شد.»

 

هر چند اين ادعاي دايي با صحبت‌هايش در كنفرانس مطبوعاتي قضيه غش كردن و شماره حساب قهرماني كاملا مغاير بود و به ادعاهاي مولايي در كميته تخلفات حرفه‌اي هيچ ربطي نداشت اما باز ماجراي رشوه‌گيري را به جريان انداخت.

 

همين اتفاق باعث شد تا قهرماني باز هم از طريق «الف. الف» پيگير ماجرا شود و از او بخواهد كه به اين مساله ورود كرده و جلوي جريان‌سازي‌ها را بگيرد. اما تا بازگشت كفاشيان به ايران نه كاري از «الف. الف» برمي‌آيد و نه اشاره مجدد دايي مي‌تواند به جايي برسد.

 

كفاشيان از قهرماني خواسته شكايت نكند، اما معلوم نيست رييس فدراسيون قرار است در اين ماجرا به چه نتيجه‌اي برسد و در پايان بررسي‌هاي موجود كدام يك از طرفين را مقصر بداند؟ اهالي فوتبال هم براي رسيدن به پاسخ سوال‌هاي بي‌جواب بايد تا بازگشت كفاشيان منتظر بمانند.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها