کد خبر: ۱۷۰۲۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید باید به موارد مطرح شده درباره‌ داوری رسیدگی شود چرا که این مسائل به ضرر فوتبال ایران است.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی دیدار این هفته تیمش برابر داماش گفت: خدا را شکر با پیروزی هفته گذشته‌مان، به لحاظ روحی روانی شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده‌ایم. تیم داماش تیم خوبی است و تا حالا نتایج مناسبی را گرفته است. افشین ناظمی تیم خوبی را ساخته اما ما هم برای شاد کردن دل مردم، به میدان می‌رویم و امیدوارم نتیجه خوب هفته قبل را برابر آنها هم تکرار کنیم. به رهحال شرایط ما تاکنون خاص بود و واقعیت این است که در بازی‌های خانگی با استرس بازی می‌کنیم. اما خارج از خانه مسائل فنی را راحت‌تر پیاده می‌کنیم و همین مسئله مرا به بازی این هفته دلگرم می‌کند.

او در ادامه با توضیح مسائل حاشیه‌ای برای تیمش در اهواز بیان کرد: متاسفانه عده‌ای همیشه منفی‌باف هستند و حتی اگر چندین هفته هم نتایج خوبی را کسب کنید، برای شما مشکل ایجاد می‌کنند. آنها مثل آفت هستند و از بین نمی‌روند. البته آنها مهم نیستند و مهم مردمی هستند که در محافل عمومی و مکان‌های مختلف وقتی ما را می‌بینند، از بازی‌های ما تعریف می‌کنند و از ما راضی هستند. ما تنها تیم بومی لیگ برتر هستیم و این امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. آن عده که مثل آفت هستند شاید تعدادشان تنها بیست نفر باشد که درحال اقداماتی هستیم تا مانع از حضور آنها در استادیوم شویم و یا حداقل آنها را تا حدی کنترل کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره‌ی بحث‌های مطرح شده در مسائل داوری، اظهار کرد: اشتباهات داوری برای همه وجود دارد. در اسپانیا و همین هفته گذشته در بازی رئال مادرید مشابه اتفاقی که در بازی پرسپولیس سپاهان رخ داد، اتفاق افتاد. برای تیم من هم تاکنون سه اشتباه تاثیر گذار رخ داده اما چیزی نگفته‌ایم. اما اگر برای استقلال و پرسپولیس این اتفاقات بیافتد، اعتراضات بلند می‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و قهرمانی هم از داوران خوب ماست اما به شخصه مسائلی را که دایی عنوان کرد را تایید می‌کنم و خواستار دنبال کردن آنها هستم.

ویسی در پایان تصریح کرد: خود فدراسیونی‌ها هم همه چیز را می‌دانند و باید هرچه سریعتر جلوی این مسائل را بگیرند. وقتی اشتباهات زیاد شود، سوء ظن به همراهش می‌آید و این به فوتبال ایران ضرر می‌زند. ما انتظار داریم تا فدراسیون و کمیته داوران هرچه سریعتر به این مسائل رسیدگی کنند. ما داوران باشرف زیادی داریم و نباید حساب‌ها را باهم قاطی کرد، از سویی دیگر مربیان ما هم باید تحملشان را بالا ببرند، هرچند که این مسئله نباید موجب حق خوری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها